sâmbătă, 14 martie 2009

Sa nu discriminam (?)

Nu stiu de ce atac mereu subiecte dintr-astea prapastioase, dar de...

Sa nu discriminam.

De ce sa discriminam? Nu exista motive.

Cand eram mic, nu m-a batut niciodata vreun tovaras cu tenul inchis la culoare si cu origini indiene.

Nu m-au pacalit niciodata cand cumparam lemne.

N-au rupt niciodata picioarele gainilor atunci cand pur si simplu nu voiam sa le vand (da, am trait vreo 7 ani la tara; nu e posh, nu?).

Nu m-au amenintat niciodata ca ma taie.

"Mai Stefan, maine avem inspectie si esti cel mai destept din clasa. Vii, ma, maine? Ma pot baza pe tine?", "Da' cum sa nu, doamna, vin."

Venea o p*la pe Siret.

Statistic vorbind, sunt generatori de conflicte.

Cand se refera la noi, marea lor majoritate ne spune "rumani". Or noi suntem rOmani. Cu OOOOOOO, nu cu UUUUUUU. Ma simt discriminat. De ce nu-i sanctioneaza nimeni?

De ce au locuri rezervate in facultati si care nu sunt niciodata ocupate de catre domniile lor? In timp ce eu trebuie sa invat pe branci ca sa intru la facultate. Ma simt discriminat.

De ce el poate sa mi se adreseze cu "'te-al drecu de RUMÂN, futu-ti neamu-n cur pă mă-ta", iar eu, daca-i zic dupa numele etniei din care face parte (asa cum se numeste ea din mosi stramosi) tipa ca-i discriminat?

De ce se considera ca-i vorba de discriminare daca-i servesc un bocanc in gura celui care m-a scuipat intre ochi sau m-a injurat de mama pentru ca n-am vrut sa-i dau bani de tigari?

Cine p*la mea a inventat termenul de "discriminare pozitiva"? Pai suntem sau nu suntem cu totii egali???

Daca da, la munca, baaaaaaaaaaaaaai, nu la intins mana, la furat sau la dat in cap. Luati-i drept exemplu pe cei din neamul vostru care s-au integrat si-au ajuns cineva. Sunt al dracului de putini, trebuie cautati cu lupa. Dar exista.

De unde dracu a aparut moda asta stupida cu discriminarea? Nici nu poti sa te mai pisi in tara asta ca cineva urla ca-i discriminat pentru ca vantul a batut nu stiu cum si ca pipiul s-a indreptat doar spre neamul lui, nu si spre neamul tau.

Sa fim seriosi. Nu discrimineaza nimeni pe nimeni. Dar ei sunt, pur si simplu, asa cum sunt.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Alege libertatea de exprimare:filosofiaenecesara.wblog.ro/

cristian spunea...

doar (nu) suntem neam de tigani...

adizzy spunea...

sa stii ca nu m-am gandit nicodata asa ca ei pot zice ce vor nimeni nu le face nimic si noi daca spunem ceva ni se urca in cap ei si autoritatile...pur adevar graiesti, doar traim in Romania nu?