sâmbătă, 28 martie 2009

Mesaj pentru Jacota

Pentru ca-n ultimele dati in care am interactionat ai fost un baiat obraznic si mi-ai devenit antipatic. Iar simpatia mea este greu de recastigat. Sunt fitos si arogant. Inteleg ca n-ai viata personala si ai miscurici in cur (ca-ntotdeauna), dar totusi...

Daca vrei sa vorbesti cu mine, exista urmatoarea varianta: imi dai add pe mess si-mi spui cine esti. Pentru ca sunt o persoana deschisa la dialog. Sunt un iubaret de felul meu si n-o sa-ti ranesc inimioara. Desi este de preferat sa nu ma suni, pentru ca s-ar putea sa nu-ti raspund sau sa-ti inchid daca-ti aud vocea. Tin la confortul meu psihic.

Dar cand incerci prin tot felul de tertipuri de clasa a 4-a sa afli ce mai fac, cum o mai duc, ce mai invart, dandu-te drept altcineva, ma enervezi. Si ma duci cu gandul la un copil nesupravegheat de mamica lui si care se ocupa cu tot felul de prostioare.

Grow up and be a man. Si ca sa stai linistit si sa dormi noaptea, afla ca-mi merge relativ bine. Si ca m-am schimbat destul de mult de cand nu m-ai vazut tu. Spre deosebire de tine.

Intelegi? Next time, vreau sa aud de la tine: ma numesc Iuli Jacota si vreau sa stiu ce mai faci.

P.S. (for friends): Revin cat de curand cu lucruri mai interesante.

Niciun comentariu: