marți, 24 martie 2009

Despre "intentii bune"

Daca tot sunt la capitolul "cine ma scoate din sarite", mai am niste oameni pe lista.

Sunt acei oameni care vor sa para utili, desi nu sunt si nu-i roaga nimeni sa fie.

Mai concret, sunt indivizii care imi fac mie oferte de joburi, facand abstractie de pregatirea/dorintele/intentiile mele si fara ca eu sa-i rog sa se intebuinteze in nici un fel.

Eu vreau sa te ajut, uite, baga-te la chestia asta, invarte asta, suceste-o p-aia, du-te acolo, pentru ca de, sunt un om deosebit si m-am gandit la tine.

OK, mersi, te refuz.

Eu vreau altceva, nu sucesc fire, nu bat pe la usi, nu stau la colt de strada, nu pisez pe nimeni la creier pentru nimic, nu vreau sa fac cutare sau cutare lucru pentru ca nu degeaba am studiat ce-am studiat. Si nu c-as fi invatat meserie prin facultati, dar le-am urmat c-o anumita intentie.

Iar daca ma pune dracul sa zic, vreodata, ca n-am bani sau ca nu reusesc sa intru pe felie, apostolii bunavointei incep: pai ce bine era pentru tine daca faceai cum ziceam noi, ce bine era pentru tine daca nu mergeai acolo si mergeai dincolo, ce bine era pentru tine daca...

Atentie domnu' Gadea, atentie! Baiiiiiiii apostolilor! Poate era bine pentru mama lu' tata lu' neamu' vostru. Nu sunteti voi dumnezeu pe pamant ca sa stiti ce e bine si ce nu e bine pentru mine. Asta stiu eu si numai eu. Nu ma intereseaza invartelile voastre, lasati-ma dracului in pace. Nu va bagati in seama singuri daca nu va baga altii, nu incercati sa pareti utili daca nu sunteti, nu v-am rugat nimic si nici n-o sa va rog.

Dimpotriva, intentiile mele in ce va priveste tin de partea sexuala. Adica sa va fut. Mai ales atunci cand va exprimati convingerea ca stiti ce e mai bine pentru mine. Sunt satul de cacatul asta si de toti boii care se cred destepti si care cred ca toata lumea le seamana si ca detin adevarul absolut.

Si v-o zic si separat, dar am convingerea ca cititi blogul si scutesc niste timp. Dar daca nici asa nu pricepeti, astept din partea voastra o noua oferta de job sau un nou sfat de viata.

3 comentarii:

ARIPI DE FLUTURE spunea...

:)) na, nu stii ca i mai usor sa dai sfaturi si sa te bagi in viata altora, decat sa-ti vezi de a ta:))si pe mine ma enerveaza astfel de persoane

cristian spunea...

doar eshti student nu? :))

alexandra spunea...

vrea careva sa lucreze in audit?hai ca va pun o vorba buna :P