luni, 23 martie 2009

Intrebare

Am o intrebare pentru prietenii mei, fara numar, fara numar. Stie cineva cum pot impiedica niste pasari demente si insistente sa-si mai faca un cuib in burlanul de la hota? Caci ieri le-am daramat casuta, in deplinatatea facultatilor mele mintale, pentru ca nu se mai putea. In timp ce popii isi tineau slujbele la biserica, eu aveam o atitudine martiala, o privire de rachet ucrainean si jucam rolul de Abaddon exterminatorul pentru o agitata familie de pasarici. In fiecare dimineata le apuca o vanzoleala de mi se parea ca hoarda lui Timur Lenk a revenit la viata si s-a apucat de cucerit tarisoara noastra scumpa si de doi lei. Si, desi le-am daramat cuibusorul de nebunii, astazi se vanzoleau iar. Au inceput campania de constuire a unui nou cuib.

Pe sistemul:

O pasare-n burlan striga:
Ce p*la mea? Ce p*la mea?
Ce-i pasa lumii di-mprejur
Ca f*t normal sau f*t in c*r?

Deci?...

P.S.: Stelutele sunt pentru pudici. Pentru ca am grija de integritatea lor psihica. Pentru ca sunt un domn. Eeeee?... ;;)

7 comentarii:

boldea spunea...

ia-ti un strut!

BlindGirl spunea...

E simplu.

Vezi ce diametru are ieşirea ta de la hotă - gaura - şi cumperi sau confecţionezi o apărătoare. ( poţi face dintr-o bucată de sita şi un capac mare de plastic genul ălora de la butoaiele de murături)
Sunt gata făcute de plastic sau metal, destul de dese cât să nu te trezeşti nici cu păsări nici cu vreun roi de albine/viespi.
Te sfătuiesc spre alea de plastic pentru că pot fi amplasate mai uşor, chit că gaura din zid nu e perfectă.

puisorul cufurit spunea...

Boldea: Unul ca-n reclama cu alergatoarea aia plina de energie.

BlindGirl: Mersi mult. Cred c-o sa m-apuc de confectionat o sita, in caz ca stimabilele nu renunta la planurile lor de invadare a proprietatii private.

YukiAme spunea...

eu zic sa-ti iei o pisica pe care s-o cazezi in respectivul burlan :D

puisorul cufurit spunea...

YukiAme: Nu vreau sa risc ca si pisica sa se vanzoleasca de zor in burlan. Il prefer teribil de gol. :))

boldea spunea...

verde de paris ;)

fii verde!

alexandra spunea...

Eu zic sa le dai nume si sa le hranesti.