joi, 26 martie 2009

Amintire cu haiduci muzicali

Daca tot am fost intr-atat de rau scriind ultimul post, haideti sa NE radem putin. Eu, ca de obicei, am facut o criza de ras. Mai tineti minte perioada in care isi faceau aparitia, in peisajul muzical romanesc, piesele (piesele???) urmatoare?

E? Amintiri?


Ce vremuri...


Asta deja era elevata.


Pe-asta cu nunta lu' peste am ascultat-o cand eram printr-a 6-a sau a 7-a in timpul unei excursii, deoarece melodia era, probabil, pe singura caseta cu muzica a soferului de autobuz. Mi se parea "cool", imi pusesem pe moaca niste ochelari de soare gigantici si maro si-i faceam dedicatii unei dudui cu un an mai mare care-mi placea mie. Dar asa, pe susta, ca sa nu rada fraierii. Vremuri de glorie.




Tin minte cand mergeam la discoteca de la caminul cultural iar melodia asta nastea isterie. Si cand auzeam versul (???) ala cu "traiesc inconjurat doar de oameni rai", ma uitam dusmanos in jur.



Bananaaaaa. =))

Si, nu in ultimul rand...




Ce vremuri, dom'le. Voi ce amintiri muzicale aveti? Ca-s pus pe studiu.

4 comentarii:

cristian spunea...

eu imi aduc aminte phoenix :)

BlindGirl spunea...

Suntem bătrâni dacă ne aducem aminte de Phoenix?

Recunosc şi perioada rebelă şi anarhista cu Sepultura şi Altar, perioada următoare cu Sarmalele Reci iar apoi trecerea la altceva cu Viţa de vie şi Target (trupă din Alba-Iulia, tare aş vrea să îi mai aud, păcat că nu am nimic înregistrat cu ei).

Alea de mai sus sunt scăpări :D aşa cum la alţii era discotecă. Doar ca la mine era rockoteca. În rest ascultăm şi mai ascult şi acum cu plăcere un Phoenix, Tiamat, Liv Kristine, Crematory...



Pentru ce se aude în maxi/autobuze, etc eu am un mare dar de a da "ignore" şi parcă mi se închid urechile şi nu le mai aud... deşi mi-am amintit-o pe aia cu ola olae...

puisorul cufurit spunea...

Eu am cam crescut la tara (si ma bucur). Cand eram in scoala generala prindeam doua posturi TV, aveam doua-trei casete (dintre care una era cu muzica straina de prin anii '80, dar despre care credeam ca-i actuala) si credeam ca aia-i muzica adevarata, pentru ca altceva nu cunoscusem. Nici nu stiam ca exista Phoenix. Ce sa mai vorbim de altele. Abia pe la liceu am inceput s-aud si altceva. Dar imi aduc oricand aminte cu placere de vremurile alea. Chiar azi imi aminteam, impreuna cu un prieten, de fazele copilariei noastre si m-a apucat nostalgia.

Cata spunea...

fratele meu, ai uitat de marius dragomir - party in transilvania