duminică, 29 martie 2009

Cum?...

Oameni buni. Eu cred ca ma dilesc la creier. Cum asa ceva?



Mersi, Andreea.

Sa inteleg din asta ca se simtea nevoia unui asemenea produs? Adica tot ce am baut eu pana acum a fost non-diet water?

Bai prieteni... Ce dracu? Ne-a lovit acum o alta mare obsesie stupido-cretino-naturista?... Pe langa poluare si terorism, acum ne confruntam si cu obsesia dieteticului din mancare? Nu-i de ajuns ca cica tre sa stingem lumina in timpul orei pamantului (nu asa se chema?), continuand apoi sa taiem copaci, sa aruncam gunoaie pe jos si sa ne basim in atmosfera prin 'jdemii de furnale?

Sa nu ma intelegeti gresit. Respect mancarea naturista si-i inteleg utilitatea. Dar deja ne comportam de parca ni s-a facut lobotomie. La creier.

Cum diet water???

Ce contine acel diet water fata de alte wateruri care izvorasc din munti?

Murim cu totii? Gata? S-a terminat?...

Si-atunci de ce ma mai chinui sa ma angajez?...

5 comentarii:

YukiAme spunea...

diet water e formata din 2 atomi de hidrogen anorexici si un atom de oxigen bulimic. Datorita aceste particularitati a atomilor diet water iti garanteaza o silueta de vis in doar 2 saptamani.

BlindGirl spunea...

Cred că e apă plată cu lămâie... pentru cei ce merg la drum şi nu vor să-şi care lămâia şi cuţitul după ei. Ştii senzaţia aia când parcă nici apa nu e destul de bună că parcă ai seu de oaie în gură? Pentru aia o fi...

iulian spunea...

sunt iulian jacota si imi permit sa fac un comment in prima persoana: eu cred ca nu te-ai uitat prea bine la sticla ca sa vezi ca e din japonia tara in care daca ai fi umblat (nu ca as fi umblat eu) ai fi vazut lucruri de 100 de ori mai "ciudate" cum le consideri tu.

numai bine :)

adizzy spunea...

poate contine ceva substanta care te ajuta sa slabesti ca si ceaiurle de slabit...dar am dubii ca chiar contine..e apa de la robinet si e doar pt reclama :D

puisorul cufurit spunea...

Yuki: Ei na! M-apuc si eu de baut. Ce bine c-am scapat de sport. :))

BlindGirl: Nu prea stiu senzatia cu seul de oaie, dar faza cu apa nasoala o stiu. Cand merg la bunici, sunt nevoit sa beau un fel de apa care strica pana si gustul ceaiului, chit ca-l mega-indulcesc/lamaiesc/siropesc.

Iulian: Asa, prietene, in sfarsit putem discuta. Greu a fost. Am vazut ca-i din Japonia si nici n-am afirmat c-ar fi de la noi. Dar nu mai dureaza mult pana o s-apara si pe mirobolanta piata romaneasca aputza dietetica pentru fitzele de Dorobanti.

Adizzy: Pai noi in ziua de azi nu mai bem apa, bem un brand. O imagine. Daca pe sticla scrie ca apa e de la robinet, dar o colecteaza nu stiu ce mare scula pe bascula la nivel mondial, s-a terminat cu smecheria. Cumparam si traim cu impresia apa aia clocita e ca o aghiazma din raul Iordan.