miercuri, 21 ianuarie 2009

Sictir

Voi nu v-ati saturat de Obama? De "obamania" asta de prost gust? Nu v-ati saturat de imaginile alea cu americani stupizi care stau in cutii de carton, pe-un frig dement, si-atunci cand sunt filmati baga texte de doi lei despre schimbare? Nu v-ati saturat de stirile privind stilul vestimentar al nevestei mantuitorului de culoare american?

Ce-o sa schimbe Obama, maaa, dementilor?

De ce este baseball-ul un joc olimpic? Cine pastele ma-sii joaca baseball in lume? Numai fiii mantuitorului Obama! De ce nu este rugby-ul disciplina olimpica? Ar putea fi, pentru ca se cam joaca in toata lumea. Pana si sumo este un sport care atrage simpatia mult mai multor tari decat baseball-ul.

Iar fotbalul... n-ar putea sa moara in chinuri?

Felicit trustul Realitatea-Catavencu pentru faptul ca vor fi difuzate meciurile de handbal din campionatul intern (masculin si feminin), precum si meciurile echipelor nationale de handbal. Chiar daca Vantu n-a facut-o din dragoste pentru poporul mult pagubit (stim noi de catre cine), acest lucru nu ma intereseaza catusi de putin. Ma intereseaza faptul c-o sa am o alternativa la golania aia din fotbal.

Muriti in chinuri, smecherilor si golanilor!

3 comentarii:

Hfirimain spunea...

Subscriu la cele spuse mai sus. Nu mai pot dormi noaptea pentru ca nu stiu cu ce le-ar imbraca designerii pe fetele lu' Obama. Asta-i buna!

boldea spunea...

uite de-asta ma bucur eu ca nu am televizor. si de-asta am si vrut sa nu am. ca sa selectez cacaturile care-mi intra in cap, nu sa-mi fie bagate cu forta prin pasivitatea mea. nu stiu despre obama decat ca-i primul negru ajuns presedinte in america. si mai mult nici nu-mi trebuie sa aflu, pentru ca oricum nu imi schimba existenta cu nimic.

puisorul cufurit spunea...

Hfirimain: Pai cum asa? Nu te intereseaza lumea in care traiesti? Nu te intereseaza cu ce se imbraca familia mantuitorului? Inseamna ca nu esti un om al timpurilor moderne! Rusine!

Alecs: Rusine si tie! Obama e cel care aduce schimbarea! Cum sa nu te intereseze? Alex, ce ma fac cu tine? Cumpara-ti imediat un tlevizor!!!