joi, 15 ianuarie 2009

S-a mai ivit una!

Deontologii blogurilor sunt pe cale de infiintare.

Citeam mai demult si pe nu stiu unde dracu' despre responsabilitatile bloggerului in lumea online, despre niste reguli nescrise pe care orice individ care tine un blog trebuie sa le respecte intru bunul mers al mentalului celor care au acces la internet si-si petrec timpul citind pe bloguri lucruri mai mult sau mai putin aberante.

Bai, dar de unde atatea responsabilitati pe capul nostru? Ca nu pricep! Toti cei care ar trebui sa fie, intr-adevar, responsabili in ceea ce fac, nu sunt! In schimb, cetateaul de rand are numai datorii si responsabilitati pe toate planurile, fie ca se numeste el badea Gheorghe, fie ca e blogger sau mai stiu eu ce. Voi nu v-ati plictisit de viata asta plina de responsabilitati?

E datoria mea sa merg la vot (ca mi s-a pus pata), e datoria mea sa-mi platesc taxele, e datoria mea sa am grija ce vorbesc, e datoria mea sa ma conformez unor autoritati abuzive, e datoria mea sa stau in pozitie de drepti in fata unui politist mizerabil, cu cel mult 8 clase, arogant si platit din banii mei. E datoria mea sa TOT!

Iar acum sunt plin de responsabilitati (etice si de tot felul) doar pentru ca tin un blog. Sa mori tu! Nu citi daca nu-ti place, ce zici?

Din curiozitate: intrati pe trafic.ro si vedeti si voi care sunt site-urile de pe locurile 1 si 3 din topul general. Asa, ca fapt divers. Si discutam dup-aia despre responsabilitatile bloggerului.

P.S.: Bai Etzc, nu-l mai injura pe Fernando, pentru ca e idolul meu, vreau sa fiu ca el. :))

2 comentarii:

Anonim spunea...

Uai tu ai grija sa fii responsabil,lasa-l p fernando clar hahalero:))))) vezi-ti de responsabilitatile tale in calitate de blogger,nu il mai jignesc p fernando daca e idolul tau gata:))))))
The Etzc

boldea, anonimul spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=l5qc370AHZA&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=fBmeQecsjX4&feature=related

e cu fernando. printre altele.