vineri, 9 ianuarie 2009

Revenire in forta. Forza Fernando!

Am revenit dupa o lunga pauza. Sunt sigur de faptul ca blogosfera v-a incantat si fara blogul cufurit. Cu toate acestea, iata-ma din nou pe baricade, fara subiecte interesante, dar dornic de a oferi unor cunostinte si/sau rude ocazia de a mai afla cate ceva despre mine, deoarece, pare-se, alta modalitate de a comunica nu exista.

Intereseaza pe cineva ce-am facut in vacanta? Am baut bere, am pisat banii pe toate gardurile, mi-am petrecut timpul cu prieteni buni, vechi si de calitate superioara, si am simtit ce-i ala frig (alo! bucurestenilor! cand imi vorbiti voi despre frig e ca si cum m-as apuca eu sa vorbesc despre fuziunea particulelor de plutoniu cu deuteriu combinat cu tricromat de potasiu in baza cinci; inchidem paranteza).

Si am un nou idol in viata: Fernando de la Caransebes. Pentru necunoscatori, este EL!!!



Si-mi mai place o artista. La nebunie. Raluca de la Timisoara, o fata trista, un fel de Bacovia al zilelor noastre, un militant pentru libertate.



Comentarii? Hoooo, gata cu rasul.

2 comentarii:

Lyna spunea...

ce elvis presley... ce madonna... astia-s baza.

alexandra spunea...

Tu Raluca, ce sa zic, si noua ni se rupe.