sâmbătă, 24 ianuarie 2009

Lista nominalizarilor la Oscar

Cel mai bun film:
"The Curious Case of Benjamin Button"
"Frost/Nixon"
"Milk
"The Reader"
"Slumdog Millionaire"

Cel mai bun actor într-un rol principal:
Frank Langella, "Frost/Nixon"
Sean Penn, "Milk"
Brad Pitt, "The Curious Case of Benjamin Button"
Mickey Rourke, "The Wrestler"
Richard Jenkins, "The Visitor"

Cea mai bună actriţă într-un rol principal:
Anne Hathaway, "Rachel Getting Married"
Angelina Jolie, "Changeling"
Melissa Leo, "Frozen River"
Meryl Streep, "Doubt"
Kate Winslet, "The Reader"

Cel mai bun regizor:
Danny Boyle, "Slumdog Millionaire"
Stephen Daldry, "The Reader"
David Fincher, "The Curious Case of Benjamin Button"
Ron Howard, "Frost/Nixon"
Gus Van Sant, "Milk"

Cel mai bun film străin, într-o altă limbă decât engleza:
"The Baader-Meinhof Complex" (Germania)
"The Class" (Franţa)
"Departures" (Japonia)
"Revanche" (Austria)
"Waltz with Bashir" (Israel)

...si altele. Pe site-ul http://www.mediafax.ro/ .

3 comentarii:

Anonim spunea...

gata prietene am luat lista, si ti-am lasat si un coment, decdi tr sa dai o bere

puisorul cufurit spunea...

E o onoare pt mine ca te-ai ostenit sa lasi un comment pe-un blog pe care nu-l citesti. Si mai ales tu, o adevarata personalitate, un maestru al maestrilor, un fel de kung fu panda. :P

BlindGirl spunea...

aoleu se pare ca boala s-a genralizat. Am tot cautat la filmele astea pe net si am vazut ca toate is drame.... nimic mai romantios sau de alta natura. Doar drame... ca si cand as deschide dc++ si m-as uita la listele oamenilor.

Pe vremea mea in liste predominau comediile. Lucru normal, caci lumea voia sa se distreze. Acum numai horror/drama/thriller. Asta e. E vreme de OTV si stirile de la ora 5 peste tot in lume se pare.

Benjamin Button - cel cu cele mai multe nominalizari- e un film ciudat rau, ideea e interesanta dar tristetea tuturor in film il face atat de apatic ca parca te bucuri cand mai sare povestitorul cativa ani si te intristezi cand se apuca iar de povestit cu deamanuntul. Eu, mai sadica abia asteptam sa devina ala iar bebe si sa moara linistit sa ma duc si eu la somn. Nu de alta dar o iesit un film prea lung si mult prea trist dintr-o idee creatza.