sâmbătă, 24 ianuarie 2009

Intrebare intrebatoare

Postul acesta vine ca un raspuns la frustrarile mele legate de renume. In jurul meu existau, de multe ori, oameni sau/si prieteni cu porecle "hard": Dark, Killer, Metal, Moartea, Buldozer, Mafia, Caine, Dracu, Armata, Cutitarul (lui peste), Croitorul (ca-i croia) si alte entitati... Era la un moment dat chiar si unul Cocoş. Era el mai intepat in cur de şpiţuri si poate de-aia. Jesus e "soft" rau de tot, Lupu la fel, iar de Etzc, ce sa mai vorbim...

Bai fratilor, mie nu mi-au spus niciodata in nici un fel! Nici croitor nu eram, nici dark la culoare, nici tare ca metalul, nici mare cat armata, drac n-am parut niciodata (poate doar noaptea), pe scurt, poreclele astea cu rezonante demne de Valhalla m-au ocolit constant.

Si sunt frustrat. Simt ca ma ratez. Eu pe mine insumi. Ma simt ca un cacat acoperit c-un brusture.

De exemplu, despre nenea asta se spune c-ar fi reincarnarea lui Jah. Nu vreau sa-l iau pe el la misto. Pare un om stapan pe situatie, "profi", erudit, remarcabil si patrunzator in toti si in toate. Ma rog, ele stiu mai bine.

Intrebarea mea este urmatoarea: daca tot nu mi-a mers cu poreclele, ce trebuie sa fac ca sa fiu considerat ca fiind reincarnarea marelui postelnic Paraschiva? Este visul meu, cea mai teribila fantezie a mea. M-ajutati?

5 comentarii:

alecs spunea...

noi in gasca nu aveam porecle propriu-zis. umbla o vorba adusa de la un profesor universitar din bucuresti ca orice om are in el un porc. iar acel porc iese la iveala cand omul se imbata. asa ca noi, in gasca, ne poreclisem porcii. tin minte ca al meu era iisus, dar nu mai tin minte de ce. altul era "lazar", pentru ca tot invia odata la 4 zile, sau mai des :D
daca stau bine sa ma gandesc, toate poreclele astea erau biblice.

o alta intamplare haioasa cu porecle mi-a fost povestita. cica era unu' la un moment dat care avea porecla "hoit". si merge asta in sighisoara, pe vremea cand toata lumea se droga si avea plete si nu erau manelisti imputiti in cetate - in fine, si merge asta in sighi si se imbata, logic. si nu se mai tine bine pe picioare si aterizeaza langa altul, tot pletos si baut si chestii. si fac cunostinta:
-hoit
-starv!

alexandra spunea...

Daca vrei o sa-ti spun fecioara de Guadalupe (am o slabiciune pt ea).

Eu am avut o serie de porcele mai mult sau mai putin flatante de la Tarzan Pistruiatul, Grigore Aghiazma (de cand cantam la vioara) la Tabla (numele meu de membru potential al unei formatii de death metal) in adolescenta.

Ma invarteam in cercuri frecventate de Shobo, Copacu, Bixi si Manson. :))

puisorul cufurit spunea...

alecs: :)) Vezi? Daca mi se recomanda "Hoit", eu i-as fi spun: Andrei. Intelegi de ce sunt frustrat? :)) Macar reincarnarea marelui postelnic Paraschiva sa fiu considerat. Ca e la moda sa fii reincarnarea cuiva. :))

alexandra: Ce soft. :)) Aveam si noi unul Manson. Mic si rau. :)) Dar nu, nu sunt de acord cu fecioara din Guadalupe. Nu are rezonanta. Vreau sa fiu marele postelnic Paraschiva, daca se poate, la a treia reincarnare.

Anonim spunea...

Ce pana mea,nu e porecla mai hombre stii prea bine ca asa ma cheama,dar numele a fost putin remixat asa s-a ajuns la Etzc :)),sa stii ca ma gandesc si la ceva pt u dar acu nu-mi vine....:P (P.S sigur iti gasesc ceva,mai tarziu)
The Etzc

Simona spunea...

tu esti Puisorul si nimeni nu o sa poata sa iti ia asta niciodata! :)
ca tot zice lumea de porecle aici eu eram castorita si in jurul meu mai erau: soricica, maca, gasca, vastag, turcu, oaie, slabut asa de primavara...