marți, 27 ianuarie 2009

Cu si despre pedanterii cufurite

Mi-am facut cont, intr-o buna zi, pe conquiztador. Jucam si eu o data la doua sau la trei zile. Era o modalitate de a ma relaxa. Pana astazi.

Deschid site-ul, introduc numele si parola si ce-mi este dat sa citesc? Urmatoarele:

S-a decis ca numele jucătorului nu corespunde regulilor C.C.E. pentru acest lucru va rugăm să schimbaţi numele jucătorului.
Prin această metodă putem ocoli excluderea DVS din joc si să puteti păstra punctajul obtinut până în momentul de faţă.
Alegeţi un alt nume de jucător, doar atât este de făcut

Vă multumim pentru înţelegere!

Numele de jucător trebuie să fie in conformitate cu următoarele criterii:
• Trebuie să conţină numai caractere din alfabetul englez, cifre si spaţii
• minim 4 caractere, maxim 12 caractere
• Este interzisă folosirea numelor politicienilor, partidelor politice sau a tot ce ţine de politica sec. XX-XXI
• Să nu fie agresiv fătă de alti jucatori
• Să nu fie vulgar, dezgustător sau expresii sexuale
• Să nu încurajeze ură sau incitaţie la ură rasială
• Să nu fie o reclamă

................................................

La ce se refera? La numele din cadrul jocului: cufuritul.

Voi mai intelegeti ceva din lumea in care traim?

Am incercat sa-mi dau seama care-i duda. Am ajuns la concluzia ca n-am respectat cerinta care ma indeamna ca numele ales "să nu fie vulgar, dezgustător sau expresii sexuale" (apropo: ce exprimare!...). De aici deduc ca cineva considera numele "cufuritul" ca fiind unul vulgar si dezgustator. Sper ca numele meu de utilizator sa-i fi amintit de ceea ce-a mancat cu spor atunci cand era mic, dezgustandu-l.

Sau poate ca l-a incadrat, pur si simplu, la categoria "expresii sexuale". Cine stie ce scatofil o fi. Pastele ma-tii.

Aproape totul este vulgar in jurul nostru, te lovesti de abjectie in fiecare zi, te izbesti de cocalari cu mintea-n pioneze, mass-media o tine intr-o vulgaritate continua, dezgustul te loveste la fiecare al zecelea pas, ca-n timp ce-i faci pe ceilalti noua esti atent sa nu dai in gropi. Dar un ciumpalac pedant, simandicos, care (probabil) e mult prea constipat si ma invidiaza pentru flerul meu proiectat in numele de utilizator, a decis CA "CUfuritul" e de porc si ca trebuie schimbat. Ca sa nu ma excluda.

Ca fapt divers: nu pot sa nu remarc exprimarea de doi lei a acelui agramat care-a compus mirificul anunt ce fost redat in cadrul acestui post in urma asa-numitei operatiuni copy-paste. Asadar, labareala ii apartine.

Io-te ca nu-l schimb.

7 comentarii:

richie spunea...

Asa cufuritule. Tine-te tare pe pozitii. Nu poti fi calcat in picioare de un amarat de conquistador. Da-i in fras cu jocul lor..

Yuki spunea...

pe mine ma distreaza ca le-a luat ceva vreme sa afle ce inseamna :D :D

puisorul cufurit spunea...

richie: Ii dau. :))

Yuki: Ori si-au chinuit dictionarele si prietenii, ori s-a sesizat unul mai destept decat ala care-a scris anuntul... Ce lume bizara...

constanteanu spunea...

o fi existat vreun politician : cufuritul :)) sau rege ceva :))

shhhh.com spunea...

cufuritule mai fa pasi si prin lumea reala

alecs spunea...

fuck'em all!

puisorul cufurit spunea...

constanteanul: Cine stie. Cufuriti au fost multi pe planeta asta. Si inca sunt. :))

shhh: Noroc de tine ca mi-ai amintit de lumea reala. Riscam sa ma pierd in virtual.

Alecs: :D Mi-e greu sa fac si asta. :))