miercuri, 21 ianuarie 2009

Asfalt in Vama Veche

Pe sistemul "cacat in oala cu ciorba" sau "cocalar burtos pe vf. Aconcagua".

Am citit aici c-o s-avem asfalt in Vama. Se duce dracului toata sandramaua. E timpul sa ne luam jucariile si sa plecam acasa. Mai exista doua variante: 2 Mai si Gura Portitei. Oricum, este absolut necesar sa gasim un loc unde cocalarii sa nu poata ajunge. Un loc unde trebuie sa treci cu bacul ca sa ajungi acolo. Un loc inaccesibil pana la care cocalarii sa nu se osteneasca cu masinile, cu burtile lor date cu ulei si cu tricourile lor mulate care-mi fac greata. Sau facem cruciada.

Uite-asa se duce dracului, incet-incet, singurul loc, in afara de munte, unde ma simteam bine cu adevarat.

3 comentarii:

YukiAme spunea...

dis sucs! :(

richie spunea...

Eu m-am saturat de anul trecut de Vama. Am zis ca e ultima oara cand merg. Am indragit in schimb Sf. Gheorghe :). Patru ore cu salupa pe Dunare pana acolo. E superb. Gura Portitei e in plan.

puisorul cufurit spunea...

YokiAme: I know. O sa-mi pun cotul pe asfalt.

Richie: La Sf. Gheorghe vreau sa merg la vara. La festivalul ala de film. Mai schimbam decorul.