joi, 11 decembrie 2008

P... calului in varful dealului

In ultima vreme am din ce in ce mai multa dreptate atunci cand imi dau cu parerea. La K-1 am prevazut cine vor fi finalistii, dar si castigatorul. La handbal am zis ca ne bate Spania, batem Ucraina, ne bate Norvegia si ramanem acasa. Asa a fost. Poate ca data viitoare o sa tac. Exista si optiunea asta, macar nu ma oftic dup-aia.

Si ma scoate din sarite mentalitatea romaneasca de care a dat dovada comentatorul in meciul de astazi, cel cu Norvegia. "Spania nu merita sa fie acolo in locul nostru. Noi meritam sa fim acolo."

Hai nu ma-nebuni! Sa mori tu! Cine ne-a batut in meciul direct, deprimatu' lu peste?

"Meciul cu Spania e un meci pe care ar trebui sa-l uitam cat mai repede."

Sa mori tu! Dar de ce n-am invata din el, tristetea mamii?

Mentalitate de doi lei, tipic romaneasca, ne plangem de mila, ne consideram nedreptatiti de soarta. P***.

2 comentarii:

Anonim spunea...

E drept,unul dintre comentatori e praf tare, mie nu imi spune absolut nimic,e 100%incult.Cum poate TVR-ul sa puna un idiot,sa comenteze,utilizand la greu sabloane fotbalistice,un sport atat de frumos,sport ale carui reguli nici macar nu le cunoaste.Acelasi baiat tipa ca un nebun(tipic "comentatorilor" de doi bani)la J.O. de la Beijing semnaland un posibil "paravan",procedeu perfect regulamentar si chiar recomandat in handbal, dar care in mintea ingusta de tot a amicului era ceva neregulamentar.O Doamne!Acum mai face analiza nationalei de handbal,el un neterminat care nu stie regulile jocului,ca si cum as comenta eu de maine baseball.

puisorul cufurit spunea...

Da, e acelasi dobitoc. Tin minte faza cu paravanul, urla din toti bojocii ca s-a facut paravan, mai ca nu facea apel la ajutorul divin ca sa opreasca neregulile din handbal, mai ales alea pe baza de paravane... Penibil. Am jucat si eu handbal, nu cine stie ce, dar mi-am facut de lucru ca extrema, mai mult pentru a gafai intre coltul terenului si primire. Si sa moara bibi daca nu faceam paravan pana ma dureau umerii de la atata "paravaneala". Dobitoci. Si cand ma gandesc ca-s platiti bine ca sa dea din gura numai prostii...