vineri, 5 decembrie 2008

Neuronul agitat si mentalul colectiv

Multumesc celor care inca imi citesc blogul, sunteti niste dragalasi. Intr-atat de dragalasi, incat, daca as avea bani, v-as adopta pe toti.

Periodic, am dureri de cap. Si durerile astea se manifesta ca un fel de ciclu menstrual. Dureaza, de obicei, cateva zile, am tendinta de a fi recalcitrant, pana si mirosul parca mi se ascute. Nu, nu ma transform. Si daca cineva e profund deranjat de niste dureri de cap asemanatoare, tin neaparat sa-l linistesc: dupa cativa ani, o sa te obisnuiesti!

Si cum durerile de cap au inceput azi, luni voi fi fresh, gata de toti si de toate, disponibil pentru orice, hei, nu-ntreceti masura!...

Trecea o blonda pe strada. Si cum pasea ea asa, toc toc toc, cocotata pe doua cuie-nfipte-n cizme, trece pe langa niste tarabe cu ziare. Se opreste.

Martorul si povestitorul intamplarii are palpitatii, este uimit, blonda vrea sa citeasca.

Dar, pentru ca diva s-a temut sa nu loveasca in mod crunt in perceptia populara si-n convingerile infipte-n mentalul colectiv ca tocu-ntr-o cizma, a grait urmatoarili:

"Da-ti-mi si mie niste integrame... Dar ceva mai usoare..."

5 comentarii:

adrianorosanu spunea...

Dacă durerea de cap e de obicei în zona frunţii şi a tâmplelor, s-ar putea să ai o sinuzită. Aş zice să mergi la un medic, pentru că singură nu trece.

puisorul cufurit spunea...

Durerea nu-i in zona fruntii si a tamplelor, e in jumatatea dreapta a capului. Am facut RMN, n-am absolut nimic. Mi s-a zis ca am un nerv sensibil si inflamat. ;;) Dar m-am obisnuit de vreo 7 ani. :))

Laura spunea...

daca ai chef de buline, ia advil. nu stiu de efecte secundare, dar iti face curat prin cutia craniana. nu de tot.
traiasca blondele pentru doza zilnica de chicoteala.

Simona spunea...

ca sa te relaxezi vezi ca ai o leapsa:)

puisorul cufurit spunea...

Laura: Nu am chef de buline. Oricum, cele mai bune cred ca-s Quarelin. Cele mai bune pt mine, adica. ;;)

Simona: Danke, my friend. :D