duminică, 7 decembrie 2008

Eu si alter ego-urile mele trecute

Am primit leapsa de la Simona prin care sunt intrebat ce personaj din South Park sunt. Nu stiu! N-am urmarit niciodata South Park! Inteleg ca sunt niste desene animate foarte amuzante. Dar, in materie de seriale de desene animate, am ramas fixat pe Happy Tree Friends. I know, sunt nebun.

Insa imi aduc aminte cu drag de desenele animate din copilarie. Am crescut cu Sailor Moon, eram mascatul in frac, ieseam la poarta si aruncam cu trandafiri de plastic in babe. Am crescut cu Grendizer, sau cum dracu se chema. In fiecare zi, la scoala, eram un alt robot si ma bateam cu extraterestrii (gen The Etzc; mori, Gari Gari!) care voiau sa invadeze planeta, de ne toceam liniile de lemn si le faceam s-arate ca niste fierastraie.

Cand eram mic, foarte mic, voiam sa ma-nsor cu Sandy Belle si-o rugam pe mama sa n-o puna la spalat rufe cand oi veni cu ea acasa. Io eram si Captain Planet, eram si-o testoasa ninja, faceam salturi mortale prin clasa pana dadeam cu mufa de podea.

Era sa uit: am fost si Zorro. De cate ori nu era sa le scot ochii bunilor mei prieteni care se holbau la mine si nu le venea sa creada ca eu sunt acel personaj legendar!

Intrebare: la ce se uita copiii din ziua de azi?

7 comentarii:

Laura spunea...

Vai ce-mi placea sandy belle! si captain planet! si acum daca aud vreunul din genericele lor de atunci imi vine sa sar la tv. Acum nu prea mai am in mod real de ce sa sar la tv...
Si nici eu nu am vazut mai mult decat cateva episoade din south park in contextul in care majoritatea prietenilor baga mereu replici din el. Deja am ajuns sa le invat, sa le stiu, dar serialul tot nu-l stiu.Aceeasi poveste si cu family guy.

Simona spunea...

:)) aveai un quizz de facut :-s

Tomata cu scufita spunea...

Iaaaaa, e prima data cand aud ca un baiat s-a uitat la Sailor Moon. :P
Si eu eram innebunita si ma credeam insasi Sailor Moon, mi-am improvizat chiar si un costum. :))
Ma bucur ca fetitele din ziua de azi se uita la Witch. :) Par mai normale decat celelate desene violente.

puisorul cufurit spunea...

Laura: Eu nu ma mai uit la TV. Am vaga impresie ca e bine ce fac...

Simona: ;;)

Tomata: Nu-s in domeniu. :)) Oricum, copiii din ziua de azi ma sperie. :))

Anonim spunea...

mai Puisorule...recuoaste ca inca mai esti mascatul in Frac ...:)) in zilele pare

puisorul cufurit spunea...

Anonim: Ma faci sa rosesc...

Lyna spunea...

hentai... si asta mi-a spus-o o copilitza mai mica decat mine.