joi, 4 decembrie 2008

Din om lent iese talent

Nu stiu cine mai citeste blogul asta dupa atatea (zeci) de zile in care n-am mai scris, dar, ma rog, daca mai e cineva care a ramas cu reflexul, fie si saptamanal, de a da click pe blogul cufurit, am o povestioara scurta pentru el.

Un copilas de clasa a 6-a, care mai e si mic de statura, isi ia bataie peste gura de la un copilas de clasa a 8-a, dezvoltat conform normelor UE. Si vine ala micu', de mana cu diriga, la ala mare in clasa. Plangand. Ca m-a batut, care, uite ala, aha, de ce l-ai batut, mai copile?

Pai doamna profesoara, de cate ori treceam pe langa el, asta imi zicea "ma-ta-i lenta", si "ma-ta-i lenta" azi, "ma-ta-i lenta" maine, m-am saturat si eu si i-am dat peste gura.

Da' nu-i adevarat, snif, snif, nu-i ziceam asaaaaa, snif, snif, ii ziceam "mai talent"...

5 comentarii:

alecs spunea...

citesc eu

Simona spunea...

:)) :))

Simona spunea...

si eu citesc! :)

Yuki spunea...

si eu

Anonim spunea...

excelent titlul ales, maestre!