luni, 8 decembrie 2008

Despre ceva mai bun decat fotbalul

Mda. Am scris de multe ori pe blog ca fotbalul incepe sa ma sictireasca din ce in ce mai tare. Iar sictirul e ceva diferit de indiferenta. De exemplu, m-au apucat dracii ieri seara cand, dupa ce Romania a batut Danemarca la handbal feminin, am dat pe gsp.ro si victoria care ne face, totusi, atata cinste, era pomenita undeva pe coloana a doua, acolo unde nu se uita nimeni de obicei. Iar pe prima coloana, stirea principala era parerea lui Becali, analfabetul si agramatul ala, despre nu stiu ce. Penibil.

Tin sa ma declar mandru de evolutia nationalei de handbal feminin. Si handbalul mi se pare, cu adevarat, un joc care merita sa fie urmarit la TV. E dinamic, e frumos, e tot ce vrei. Si nu risti sa te uiti 90 de min la niste ciumpalaci cum isi dau duhul pe teren incercand sa scape de-o minge, iar scorul sa ramana tot 0-0.

Si mai am o pasiune. Ma intereseaza turneele K1. Stiu multe despre luptatori, e un sport care nu plictiseste, sunt trei reprize si exista mari sanse sa vezi un KO. Poate plangaciosii de pe terenurile de fotbal ar trebui sa se uite acolo ca sa vada cum arata un barbat atunci cand practica sportul pentru care s-a pregatit. Acolo sau la rugby. Sau chiar la handbal. Habar n-au cate coate si pumni in spate isi ia un pivot sau cat alearga un jucator de handbal pe teren. Va zic eu: enorm de mult!

Daca interseaza pe careva finala K-1 de la Yokohama de anul acesta, aveti filmuletul aici. E urat ce-a facut Hari. Pacat, mi se parea cel mai in forma si, mai ales, cel mai motivat luptator. Poate o sa-si stapaneasca nervii la batranete, timp este destul, are doar 24 de ani.



Iar daca exista careva dornic sa vada cum arata umorul in ringul de lupta, sa se uite la Sefo. Ala cu sort alb. Genial, ca de obicei.

3 comentarii:

richie spunea...

Pe mine ma interesa K1. Mersi. Auzisem de la taica-miu de ce se petrecuse in finala dar n-am vazut live. Nu stiu cat de rau la lovit pe Bonjansky insa a fost ilegal si a suportat consecintele. Era o finala superba altfel.

puisorul cufurit spunea...

Eu zic ca n-a fost lovit atat de rau. Sunt sigur de asta. Genul ala de lovitura nu te poate face sa nu mai vezi degetele aratate de doctor. Dar Hari a lovit cand asta era jos, vorba ta, a suportat consecintele. Si nici nu-l blamez pe Bonjasky, eu as fi facut la fel, erau 400000 de dolari in joc. :)

Hfirimain spunea...

Am vazut si eu Romania-Danemarca, a fost superb la sfarsit cand le-am batut. Bravo lor! Intotdeauna am avut o slabiciune pentru handbal si eram mereu frustrata in generala cand nu ma alegeau niciodata sa joc. Ah!