luni, 1 decembrie 2008

Borobudur si cliseele ma-sii

Sunt profund sictirit, ofticat, nervos, chiar dezamagit pe alocuri. Borobudur s-a stricat. Cei care nu-s cititori cu state vechi ai blogului cufurit nu stiu cine este Borobudur. Sa afle, asadar, ca-i vorba de calculatorul meu pe care l-am cumparat nu mai tarziu de luna ianuarie a acestui an. Si s-a bulit. Nu stiu cum, prin ce intamplare nefasta a sortii, dar cred ca placa video a dat ortul popii. Bine ca-i merge in continuare ventilatoru' ala de face ca o elice de elicopter!...

Asa ca l-am scos pe Boris de la naftalina. Merge ca curu', da macar am net. N-am voie sa-l sting, ca pe-urma nu mai intra-n Windows. E cu schepsis.

In alta ordine de idei: as manca da' nu mi-e foame, as bea apa da' nu mi-e sete, as citi da' ma simt prost, as face sport da' ma simt anchilozat, as canta da' m-a lasat vocea, as bate pe cineva da' n-am pe cine. V-ati prins, probabil, ca-n seara asta sunt sictirit.

Si m-am enervat si mai tare cand mi-am amintit cum o stimabila profesoara universitara ne-a indemnat sa mergem la vot pentru ca e datoria noastra cetateneasca si "de ce sa voteze altul in locul vostru". Vaco. Nu voteaza nimeni in locul meu daca eu decid sa stau dracului acasa si sa-mi bag picioarele in "datoriile mele cetatenesti".

Apropo de cliceul asta, o intreaba cineva pe mama daca merge la vot. Nop. Nu merge. Da' de ceeee, ca daca nu mergeti la vot, o sa voteze altcineva in locul d-voastra! Cum adica o sa voteze altcineva in locul meu? Pai, daca nu votati, vine comisia, ia buletinul de vot si pune stampila asa cum crede c-ati fi votat d-voastra!

La astfel de "credinte" pot duce cliseele astea de doi lei. As fi putut face muuult misto, dar nu azi, sunt intr-o pasa proasta.

Un comentariu:

Anonim spunea...

mah...nici eu n-am votat...vb cetateanului turmentat:"da'eu cu cine votez?"