vineri, 7 noiembrie 2008

Vaginalele spalaturi barbatesti

Am gasit aici urmatoarea chestie:

"Un medic ieşean a recomandat unui pacient de sex masculin, în vârstă de 41 de ani, să facă timp de 56 de zile spălături vaginale, decontarea tratamentului fiind respinsă de Casa de Asigurări de Sănătate (CAS) Iaşi, a declarat joi, în conferinţă de presă, directorul CAS Iaşi, Cristian Lăpuşneanu. Potrivit lui Lăpuşneanu, autorul recomandării acestui tratament este un medic de la Spitalul de Recuperare din Iaşi. Inspectorii CAS Iaşi, care au fost anunţaţi de pacient despre "tratamentul" indicat au început o anchetă, iar medicul de la Recuperare le-a explicat acestora că a fost neatent când a completat formularul."

Imi este din ce in ce mai frica de lumea in care traiesc, de medicii romani (mai ales daca au facut facultatea la Iasi), de toti si de toate.

Dac-o sa mai stau mult in tara asta de basm, mi-e teama c-o sa raman, intr-o buna zi, gravid. Chiar dac-o sa ne protejam. Si mi-as face de pe-acum spalaturi vaginale, cine stie, poate c-o sa-mi trebuiasca in viitor. Dar nu-mi gasesc vaginul.

Si-i rog pe bunii mei prieteni, cu aceasta ocazie, sa nu-mi mai sugereze lucruri mizere. Sa le fie rusine.

Stia el ce stia tiganul ala care m-anjurat odata, indemnandu-ma sa-l pup in p*zda. De nimic nu mai poti sa fii sigur pe lumea asta...

Un comentariu:

cris spunea...

stai asa::))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))).......
si reversul medaliei::(((((((((((