luni, 3 noiembrie 2008

Pasajul catre lumea celalata

La Universitate in pasajul lu' peste exista un santier. Cam de cand cu summitul NATO. Deci un santier etern, pur romanesc, unde n-am gasit niciun afis care sa ma informeze si pe mine ce se construieste din banii cetatenilor (deci si-ai lu' mama si-ai lu' tata) si unde, de cele mai multe ori, nu lucreaza nimeni. Sau, daca lucreaza cineva, acel cineva nu e decat un nene amarat care o fi picat la tragerea la sorti.

Adica ceva de genul: "bai, maine tre sa se faca cineva ca munceste in pasajul de la Universitate, stiti voi, pe sistemul "fa-te ca lucrezi"; ia scrieti-va numele pe-un biletel, bagati-le aici in sapca la mandea si cine pica, ia maine bormasina si bazaie nitel pe-acolo, sa se-auda ca se munceste de zor."

Problema mea e urmatoarea: pe jos se pune un fel de gresie. Dar acel tip de gresie e teribil de prost ales. Nu exista ceva mai alunecos pe lumea asta. Nu, nici macar aia, perversilor care sunteti! Daca-ti iei elan, te dai "de-a ciusca" asa cum te dai pe gheata. Credeti-ma pe cuvant, am probat "sistemul" si merge.

Voi va imaginati cati oameni o sa dea cu mufa de gresie si-o sa-si sparga capetele la iarna?

Dar exista si-o parte buna: daca trebuie sa te intalnesti cu cineva in pasajul de la Universitate iar acel cineva intarzie, nu exista posibilitatea de-a te plictisi. Iar spiritul filantropic va putea sa zburde in tine, ajutandu-i pe nefericiti sa se ridice de jos.

Deoarece oamenii care se vor uni cu gresia vor fi fara numar, dat fiind faptul ca se va constata un nou tip de simbioza: simbioza om-gresie. Io-ti dau tie trei dinti si zece picaturi de sange, tu m-ajuti s-adorm si sa-mi bag picioarele (gura) in lumea de rahat in care fiintez cu mai mult sau mai putin spor.

P.S.: Astept cu nerabdare sa se mai trezeasca cineva din somnul etern si sa-mi puna un diagnostic. Daca se poate, cineva care nu ma cunoaste decat de pe blog (si care, prin urmare, NU ma cunoaste). Dar veniti si voi cu ceva diferit de "nevroza". Asta e deja fumata.

7 comentarii:

Lyna spunea...

mi s-a parut genial post-u' asta. :| chiar ca se trage la sorti muncitu' in pasajul ala. mda... noul trend pt iarna "hai fataaah sa ridicam oameni din pasaj la univ ... poate dam de tipi buni :>:>" .

puisorul cufurit spunea...

Lyna: Iar in campania electorala, politicienii nu vor mai croseta la televizor, ci vor ridica oameni in pasaj.

andrei_the_wise spunea...

Salut. Imi place foarte mult cum scrii. Ai fi interesat sa facem un link exchange?
Id mess/mail: andrei_the_wise@yahoo.com
blog: www.varby.ro
Daca esti de acord astept un raspuns pe mail.
Daca nu te intereseaza imi cer scuze ca te-am deranjat.
Sa avem bafta la trafic!

Yuki spunea...

imagineaza-ti femeile pe tocuri, ce trante, ce privelisti;
eu cred ca vor aparea tiganii care inchiriaza cipici de traversat pasajul, ii inchiriezi la un capat si ii dai back la celalalt.

puisorul cufurit spunea...

Yukiame: Da, e o idee de afacere. Trebuie doar sa se gaseasca tiganul suficient de intreprinzator si increzator ca sa cumpere papucii si sa creada-n reusita. Eu cred ca ar functiona. :))

Cata spunea...

doar daca nu s`or gasi tiganii care sa ia pur si simplu acele placi de gresie.

poate vor sa puna si o camera care sa inregistreze 24/24 si sa ne vedem cu tontii la teve..

Hfirimain spunea...

da, daaaa, daaaaa! am avut noroc ca n-am luat o gura de gresie zilele trecute cand soarta m-a impins spre pasaj. vorba lunga, saracia omului, asa ca hai sa punem toti de afacerea asta senzationala! :D