sâmbătă, 1 noiembrie 2008

Palatul Mogosoaia

Am avut, astazi, deosebita placere de a vizita Palatul Mogosoaia si am ramas foarte placut surprins de ceea ce am gasit acolo. Un loc minunat, foarte frumos si linistit. Nu-mi pare rau nicio clipa de faptul c-am ales sa-mi ocup sambata cu aceasta "escapada turistica".

Iata niste fotografii.






Fraierul asta-s eu.


Iar aici avem singurul lucru urat de la Palatul Mogosoaia. Un fel de livada cu rahaturi care se potrivesc in peisaj ca nuca-n perete si pe care un mare clasic in viata le-a comparat cu niste p*le care ejaculeaza. Pardon.

2 comentarii:

alexandra spunea...

Trebuia sa pui si poza cu matza aia nesimtit de grasa langa 'fraierul' ala.

alecs spunea...

adevarul e ca porcariile alea metalice strica tot farmecul. multam pt link btw :D