joi, 20 noiembrie 2008

Nea Ilie palarie

O stiti pe-aia cu Ilie?

Ca sa fac o introducere, va comunic faptul c-o sa ma refer la monitoarele alea din statiile de metrou. Smecheriile alea montate acolo de un nene cu bani care cica ar fi castigat licitatia pe susta, asa cum ii sade bine oricarui "om de afaceri" din Romania.

Si, mai nou, prin intermediul acelor simpatice monitoare, este promovata magistrala aia noua, de la Nicolae Grigorescu pana la soseaua de centura.

Who the fuck is Alice? And who the fuck is Ilie? Ilie este un nene simplu, din popor, burtos, care-si castiga painea, dupa toate probabilitatile, intr-un mod cinstit si care, la fel de probabil, o sa se duca la vot. Imi cer scuze, nea Ilie, dac-am anticipat gresit.

Iata cum suna la baietii aia campania de promovare:

"Lui Ilie ii plac noile statii pentru ca sunt colorate. Lui Ilie ii plac boxul si artele martiale. Nu le practica, dar le urmareste la TV."

So fuckin' what??? Uitandu-ma la burta lui Ilie, nu am avut nicio clipa senzatia c-ar fi vreun karatist. Prin urmare, explicatia suplimentara nu mi s-a parut deloc necesara.

Trecand, insa, peste Ilie si burta lui, avand grija sa nu-l calcam din greseala in trecerea noastra peste dumnealui, ma intreb cat de creativ trebuie sa fii ca sa gandesti o asemenea campanie, sau ce sfantu ilie o fi ea? Va spun eu: DELOC.

P.S.: Ilie e genial. Trebuie sa-l vedeti. Cum urca el scara rulanta cu fesul lui de Ilie si cu burtica la inaintare!...

2 comentarii:

movieaddicted spunea...

esti din Bucuresti?

puisorul cufurit spunea...

Nu stiu de unde sunt. Intrebarea ma pune mereu in dificultate. Sa zicem ca locuiesc in Bucuresti. :)