luni, 13 octombrie 2008

Pojorita - Giumalau - Rarau - Cimpulung

Va promisesem mai demult c-o sa va povestesc despre munte, despre un traseu pe care l-am facut in niste zile senine de vara. Este vorba despre Pojorita - Giumalau - Rarau - Cimpulung.

Din Pojorita pana pe Giumalau, eu si cu bunul meu prieten Etzc n-am intalnit niciun turist. Un singur cioban ne-a taiat calea, el si cei sase dulai ai sai, si ne-a molesit spunandu-ne ca apa-i la dracu-n praznic.

Apropo: daca aveti de gand sa faceti traseul asta, luati-va multa apa. La un moment dat n-o sa mai gasiti.

Sus, pe varful Giumalau, e superb. Pana la un punct. Pana la punctul in care niste ciumpalaci isi gresisera locul de distractie, nimerisera acolo si lasasera mizeria pe care-am gasit-o noi. Mizerie care, insa, nu se vedea de unde am campat. Slava domnului.

Am mers si dupa apa. La cabana Giumalau, la vreo 20-25 de minute mai la vale. Unde, pe timp de vara, statea o fata foarte de treaba, din Suceava, despre care am aflat cu surprindere ca e prietena cu amicul Mircea (putin a lipsit sa dau de el in creierul muntilor, doar cateva ore; ar fi fost o surpriza foarte placuta) care m-a lasat sa-mi umplu bidoanele.

Seara petrecuta acolo a fost superba. Cea mai frumoasa seara pe care-am petrecut-o vreodata la munte. Imaginati-va: acel gen de liniste pe care o auzi, laolalta cu propriile batai ale inimii si zvacniri ale sangelui in tample, o ceata deasa de nu vedeai cortul de la 5 metri, un foc de tabara si-un carnat sfaraind, infipt in varf de bat. Si-un prieten bun si vechi, de pe vremea lui Pazvante Chioru'. Dai o bere ca te-am complimentat, ba!

Orgasmic. Nici femei nu-ti trebuie.

A doua zi dimineata, privelistea era superba.

Am luat-o la picior catre Rarau. Traseul a fost usor, o adevarata relaxare. Am ajuns acolo si-am hotarat sa stam la cabana, care-i aproape de Pietrele Doamnei, cu putina parere de rau ca renuntam la cort. Dar, printre altele, deoarace urcusul pana pe Rarau nu e greu si se poate sui chiar si cu masina, venisera pe-acolo toti ciumpalacii pamantului, cu tipete, umbrele de soare (???), ATV-uri (caca-m-as pe ele), iar ala, de-acu, numai munte nu mai era. In camera macar am avut liniste.

Negociati cu femeia de la cabana. O camera cu doua paturi e mai scumpa. Dar, daca sunteti doi, va poate da o camera cu trei paturi si sa platiti doua treimi din pret. 50 de lei in total. Numai sa nu terfeliti si-al treila pat. Stiu ca poate o sa va fie greu. :))

A treia zi am coborat.

Acu, vreo doua fotografii. Calitate cam nasoala, sunt facute cu telefonul. Daca maestrul Etzc vrea sa postez si-o fotografie cu el, sa-mi dea un semn. Daca nu, are sa-mi mai dea o bere pentru ca m-am abtinut (deci doua pan-acu; noteaza, mah!!!).

Asta-s eu, c-o atitudine martiala, sa moara bibi.

Chestia aia alba e ceata. Si, da, mult mai jos decat noi.

Crucea de pe varf.

Eu cu MC-ul Etzcului. Inchipuiti-va, si-a carat ditamai animalu' de cojoc de trei kile pe munte! Si mai zice de mine ca nu-s normal.

De pe Piatra Soimului.

Over.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Pai cum romane tu vroiai sa las bunatate de MC acasa,ce esti nebun?:))Cat despre Giumalau e divin ce femei.... Iti sunt dator cu 2 beri cumetre,ma achit de datorie cu prima ocazie.Bafta bulane
The Etzc

fratausheanca spunea...

Ce tare tre sa fi fost... mi-a povestit Maestre(el e maestrul meu intr-ale sadismului cica :)), iar eu sunt discipolul), dar nu am apucat sa vad pozele... nush cand mai ajung pe acasa,iar de mess nici vorba inca...f**k.

Sper sa mai aveti astfel de initiative pentru ca mai sunt doritori ;).

Anonim spunea...

pai da macar in astfel de momente sa nu va mai stea capul numai la femei.....fain de tot oricum....