duminică, 19 octombrie 2008

Judd Trump - Ronnie O'Sullivan... 5-4

Nu stiu cati stiu asta despre mine (si pe cati intereseaza), dar sunt pasionat de snooker. Si simpatizez cu Ronnie O'Sullivan, stiti voi, omul ala care gadila bilele la fel de bine cu ambele maini (perversilor, va ganditi numai la prostii!) si care nu mediteaza un an bisect intre doua lovituri. E fenomenal.

Ei bine, in sferturile Grand Prix-ului de la Glasgow, si-a luat bataie de la Judd Trump. Faza interesanta este ca Trump asta nu are decat 19 ani. Iata secvente din frame-ul decisiv.



Personal, mi s-a parut ciudat cum Ronnie, la experienta lui colosala si la valoarea lui (locul I mondial), a ratat, la un moment dat, o bila pe care nici eu n-as fi sigur c-as fi ratat-o. Chit ca joc ca o cizma orice joc cu bile si tacuri.

Acu, nu stiu ce sa zic. N-am vazut tot meciul, dar as vrea sa-l vad. Ca vorbeste gura lumii si afirma ca Ronnie s-a lasat batut tocmai pentru ca simpaticul copilas, locul 41 mondial, avea o cota foarte mare la pariuri si ca Ronnie castiga foarte bine din activitati colaterale snookerului.

Daca stie cineva unde pot sa gasesc filmuletul cu meciul in intregime... Multumiri anticipate.

Later edit: Super tare finala. Higgins il invinge pe Ryan Day cu 9 la 7, dupa ce condusese si cu 7 la 2.

2 comentarii:

boldea spunea...

probabil nici tu nu stii asta despre mi9ne, dar si eu sunt pasionat de snooker. si ca tot veni vorba - ti-am lansat o propunere de bere vineri seara prin centru. primesti sau tre sa vin dupa tine sa te iau cu forta? :))

puisorul cufurit spunea...

Vineri seara. Done. :D Da sa nu te-astepti sa fiu f simpatic. Sunt o persoana anosta care rupe ritmul doar pe blog. :))