sâmbătă, 11 octombrie 2008

In atentia pitipoancelor

Din cauza faptului c-am pus pe blog id-ul meu de mess, o serie intreaga de pitipoance se gandesc sa-mi dea add pentru ca se plictisesc, pentru ca vor sa ma injure, sa faca schimb de fotografii cu mine, sa ma-ntrebe daca sunt frumoase, ele sau pozele (despre care specifica foarte clar ca-s facute in Italia si pe care mi le trimit crezand ca, automat, o sa le trimit si eu altele-n loc), daca am prietena, daca n-am nevoie de una, daca-s nefutut.

Nu-mi pare rau c-am facut "publica" adresa mea de mess. Am cunoscut, astfel, foarte multi oameni OK, ceea ce nu face decat sa ma bucure. Dar, pe langa oamenii OK, cei care stiu sa vorbeasca civilizat, care stiu sa-mi explice de ce mi-au dat add, care spun, frumos, "salut" si nu "sal" sau "cati ani ai" (stiti voi, varsta aia cu "asl pls"), imi dau add si pitipoance cu varsta cuprinsa intre 13 si 17 ani care n-au de lucru pe-acasa si incearca sa vrajeasca baietii pe mess.

Incercam pana mai ieri sa ma conving ca nu imbatranesc. Ei bine, astazi am realizat un lucru. Desi nu ma mai doare spatele cand ma trezesc dimineata, tot batran incep sa ma simt, deoarece, de exemplu, copcilele alea cu branza pe la gura si degetu-n nas nu ma mai amuza teribil cum ar fi facut-o, poate, pana nu demult. Amuzamentul de care am parte reprezinta mediocritatea-ntruchipata, iar cheful meu de a face misto de ele sufla slab pana la moderat.

Suratelor, nu va mai obositi! Daca nu considerati c-aveti lucruri interesante de discutat cu mine, bagati-va add-ul in cur!

Am fost prea rau?...

Ok, ok. Sa nu vi-l bagati in cur, ca sa nu suferiti fisuri inainte de vreme; nu vreau decat sa nu mi-l mai dati mie. Mai bine-asa?

P.S.: Si cine crede ca-mi petrec viata pe mess, se inseala teribil.

3 comentarii:

mihnea spunea...

best. post. ever. :D

puisorul cufurit spunea...

Danke, mein herr. :D

dana spunea...

Cate muste moarte..bzzzzzz..bzzzz..bzz..baz..b..
zz[te crezi gandac de bucatarie]
__________________________________