marți, 14 octombrie 2008

Din teribila serie "Este???"

Fiti atenti aici.

O sa va povestesc, pe scurt, un vis de-al unui bun prieten de-al meu. Vis din nastrusnica serie "Este???", "Este!!!", care-i apartine.

Eu, de exemplu, visez, de cele mai multe ori, lucruri banale. Si daca nu visez lucruri banale, atunci visez ca-s soldat, ca dezertez, ca evadez, ca ma cauta politia, ca fug, ca-i inundatie, ca deraiaza un tren si eu sunt eroul etc etc.

El, insa, maestrul Gudmundur Gudmundarson, face arta cand doarme. Iata o mostra.

Ce sa fie? Ce sa fie?

Se facea ca bunul meu prieten Gudmundur Gudmundarson a plecat de la serviciu, dandu-se drept politist si avand ca destinatie propria mea locuinta. Habitatul meu.

A ajuns si-a batut la usa. I-am deschis. Cand am vazut, insa, ca-i copoi, am vrut sa-i inchid usa-n nas, dar el nu s-a lasat, a bagat bastonul in usa si mi-a spus, cu glas poruncitor:

"Da-mi repede orgasmul! Da-mi tot orgasmul pe care-l ai!"

Iar eu, c-o mana tremuranda, i-am aratat intr-o punga pe jumatate plina... niste orgasm.

"Uite-atata am, ia-l tot."

Fireste ca l-a luat. Dupa care s-a dus la serviciu, unde a avut probleme pentru ca a intarziat doua ore cu toata povestea asta.

...

Va intrebati daca-i normal la cap? Fireste ca nu-i normal!

Va intrebati daca stie ca nu-i normal la cap? Fireste ca stie!

Dar e prietenul meu si tin la el. Vedeti? Ii dau tot orgasmul pe care-l am!

De-acu ai grija, prietene, nu-l mai risipi, ca altul nu mai pupi!

2 comentarii:

Anonim spunea...

ce sunt eu vinovat cavisez de astea?Gudmundur Gudmundarson.

Lyna spunea...

=))))))))