luni, 20 octombrie 2008

Din initiativa mea, sa te fut!

Imi cer scuze anticipat daca o sa oripilez prin limbaj vreun sensibilos. Cine se stie fragil, poate sa spuna pas.

Maestrul C. mi-a relatat o chestie destul de socanta, si anume faptul ca, in mandra urbe bucovineana, s-a inceput defrisarea parcului din fata Politiei si Primariei.

Adica niste neni cu drujbe taie niste copaci vechi de peste 100 de ani, copaci pe care nu i-a deranjat nimeni si nimic pana sa vina ca primar acel individ grobian, acel pahiderm cu stomac de vita in stare sa pasca zi-lumina, acel gangav care habar n-are sa deschida cura, acel marginean cu doi neuroni, unul in plus fata de gaina, acelasi neuron care-i zice sa nu se cace-n curtea casei lui hidoase si kitchoase si-n lacul ala imputit pe care troneaza o cladire vopsita in culori mai tiganesti decat culorile tiganesti.

Dac-ati inteles ceva.

A venit ca primar dobitocul ala si deja incepe sa dea cu copita. Cacofonie intentionata. Isi bate joc de toti cei care inseamna ceva pentru orasul ala, arunca noroi in cine are el chef si inca are curajul si nesimtirea sa-i ceara sfaturi fostului primar (pentru ca el e mult prea prost ca sa gandeasca vreodata ceva sau sa elaboreze vreo strategie), acelasi fost primar pe care l-a facut in tot felul in campania electorala si dupa. Da, si DUPA!!!

Pentru ca asa se intampla cand toate babele tampite care nici nu stiu sa scrie au drept de vot, simpatizeaza cu anumite doctrine politice (ar zice tontii care-au trait degeaba), sau, reformuland, sunt incantate cand le soseste acasa un pachetel cu niste chibrituri, o sticla de ulei, o punga de zahar si-o bluza de cea mai proasta calitate, facuta la fabrica aia a lui de tricotaje

Aceeasi fabrica de tricotaje unde salariatii sunt terorizati de el, in unele zile mai mult, in alte zile mai putin. Terorizati mai mult atunci cand trece si nevasta-sa pe-acolo (probabil ca vrea sa para mai barbat in fata ei, neputand-o fute acasa cum trebuie) si terorizati mai putin cand nevasta-sa nu-i, iar el deja si-a luat portia de umilit oameni.

Oameni platiti, pe langa salariul ala mizer, cu bonuri de masa care nu-s valabile decat in magazinele nevestei.

Tampitul ala de primar nu e in stare sa dea un telefon atunci cand e de dat. Pentru ca nu stie sa deschida gura. E mult prea prost. Teribil de prost. Colosal de prost. Credeti-ma ca stiu despre ce vorbesc.

Si acum a venit bomba: cica vrea sa defriseze parcul. Acelasi parc (singurul din oras) prin care ma plimbam eu in zilele de vara si de toamna si pe bancile caruia imi placea sa stau la taclale. Era relaxant. Era frumos.

Vrea sa taie copacii ca sa puna in loc boscheti ornamentali. Cica sa faca el un parc mai civilizat.

Bai boule care esti tu bou (sa traiesti, Mircea Badea!), ti-as zice eu ceva de fiica-ta si de boscheti, dar stiu ca ea presteaza prin cu totul alte locatii. Informatia e pe surse. Si-mi pare foarte rau ca nu te pot acuza ca pentru fiica-ta faci boschetii. Este marele meu regret.

Inca ceva. Mergand intr-o zi prin oras, acelasi maestru C. imi arata un afis urias, lipit pe schelele unei cladiri in renovare. Afis pe care scria "Investitie realizata la initativa primarului A.O." Asa intelege el sa-si faca imagine.

Bai taran obosit, tu pentru ce pizda ma-tii ai fost votat de catre toate babele care-au crezut ca cine are bani si le da o bluza de nylon, poate conduce si-un oras? Nu ca sa ai initiative???

E ca si cum eu as lucra la un ziar si m-as lauda la toata lumea c-am scris un articol. Bai boule, hai sa-ti explic: tu pentru asta ai fost ales. Ca sa ai initiative! DE BUNA CALITATE!!! Nu-i asa ca ai o revelatie? Sau nu cunosti sensul cuvantului "revelatie"?...

Sunt curios cat de distrus o sa arate orasul dupa patru ani de mandat al puhavului despre care vorbim, al acestui veritabil imparat al mustelor. C-asa arata, ca un cap sangerand de porc, infipt intr-o sulita. Ca de, am si eu, uneori, curiozitatile mele morbide.

P.S.: Nu, n-am interese politice. Ma pis pe toata clasa politica, manifestand o nepartinire de manual.

5 comentarii:

fratausheanca spunea...

vai de capul si de zilele mele.... daca e adevarat ce ai zis, prefer sa raman in cluj forever decat sa ma intorc in mandra Bucovina. am inteles ca lunca noastra frumoasa e deja luata , aia cu balastul lor au distrus tot in zona Radauti-Fratauti, firmele EEGGEERR si viitoarea fabrica de ciocolata o sa distruga tot ce a mai ramas... muntii-s defrisati, ce mai urmeaza???

vorbeam odata cu o prietena de la psihologie si i-am zis,mai mult in gruma decat in serios, ca m-as sacrifica eu si sa-i omor pe toti... adica sa-i impusc sau sa plasez o bomba... ma duc ,frumos, ca turist, nimeni nu tre sa stie, nimeni nu tre sa afle, dar am ajuns la concluzia ca oricine ar fi la conducere , mirajul banului si al putere l-ar corupe si nu ar fi cu nimic mai bun decat inaintasii sai... so, Tepes, trezeste-te din mormant, esti unica noastra speranta!!!

George spunea...

tot respectu' pentru post, cam asta este realitatea in Radauti; se taie cat mai mult. Mai intai au taiat copacii de pe Calea Bucovinei de pe partea dreapta, ca sa largeasca soseaua (largire care a devenit ulterior loc de parcare pentru smecherii care lucrau (mergeau cu masina) la Denson - care intre timp, s-a desfiintat). A urmat apoi taierea copacilor din fata Politiei de Frontiera (si de pe langa biserica, ca nah.. incurcau - li se căcau ciorile pe masini in parcare), dupa aia au defrisat o bucata din copacii de langa hipodrom (ca sa faca un bloc, tot la initiativa sus-numitului) s.a.m.d. Orasul nostru era frumos, dar cu asa conducatori, o sa se duca de rapa totul. Peste cativa ani o sa ramanem numa' cu o poza de genu asta: http://www.panoramio.com/photo/5929140

puisorul cufurit spunea...

Fratausheanca: De s-ar trezi el Tepes, eu sunt cel dintai umil slujitor al sau. Sau macar vreun Antonescu ceva. :))

George: Au fost mutilate o multime de spatii verzi. Stiu. De cate ori ajung prin oras, imi pun mainile-n cap. Edilii stiu sa ne surprinda de fiecare data cu "initiativele" lor de cacat.

Anonim spunea...

Ai uitat sa amintesti cum acelasi baiat ao (nu se merita majuscule)a defrisat un alt parc pentru a se inchipui pentru aceleasi babe credule, in mare ctitor de biserici si stalp al crestinatatii (el fiind de fapt o mare zdreanta o gluma a sortii).

Anonim spunea...

bun articol
sa il fut si eu in gura pe al vostru primar direct din sudul tarii
pisamas pe toti derbedeii analfabeti, ca vor a se da smecheri
si doar distrug viata cetatenilor si a nepotilor lor
ce plm
suntem o tara de imbecili
ar trebuiii sa plecam sa ii lasam drak pe iei aici sa se ingrozeasca cand s-or trezi singuri.
doar ei cu ei
sa vedem atunci cui care or sa isi mai scoata ochhii pt ce

nu stiu cum dar imi doresc sa fim cuceriti de scandinavi aia au oameni in stare sa ne scape de jaful ce se petrece
muie tuturor ESCU ce sau perindat lacotroceni si celor ce or sa vina