luni, 27 octombrie 2008

Despre performante sportive

Ma satur din ce in ce mai tare de tot ceea ce inseamna "fenomen fotbalistic". M-am plictisit de fenomene fotbalistice, de fiare, de brilianti, de bursuci, de falcosi, de ultrasi, de Becali, de Liga lui Mitica, de monopolul fotbalului in presa sportiva si in mass-media, in general.

Avem un campion mondial de box la categoria supermijlocie: Lucian Bute. Probabil ca ultrasii n-au auzit de el. Omul asta nu se bucura ca un cretin atunci cand se califica la vreun turneu final, nu da cu dreapta-n stanga si nici nu-si da singur pumni in falca, cerand sustinere neconditionata de la toti dobitocii si badaranii care rag ca niste vite pe imas de prosti ce sunt. Omul asta, dimpotriva, e campion mondial! E cel mai bun din lume la categoria sa. Si e roman.

Din punctul meu de vedere, acum vine partea socanta: nici un post de televiziune din Romania n-a transmis meciul dintre Lucian Bute si Librado Andrade! In schimb, vedem toate meciurile din "Liga lui Mitica" (caca-m-as pe ea si pe cliseul asta de doi lei), unde niste ciumpalaci se-mpiedica de minge, simuleaza si se tavalesc pe jos, gafaie asa cum gafaiam eu urcand pe Rodnei cu 20 de kile in spate, scuipa pe gazon si se iau la bataie.

Felicitari lui Bute din partea mea si-a tuturor celor care apreciaza adevaratele performante sportive.

Si ca sa vedeti cat de penibil si ilar poate fi fotbalul din Romania, e de ajuns sa va amintesc (sau sa va informez) ca Steaua a facut egal in Ghencea cu Gloria Buzau. Cu steluta. Cu fratiorul ei mai mic. Nu pe cat ca Steaua are un satelit in Liga I, dar nici macar nu-i in stare sa-l bata! Asta da performanta sportiva. Refuz sa-mi imaginez cat de prosti (mental si fizic) pot fi jucatorii stelisti sau cei din conducerea "celui mai galonat club de fotbal din Romania". In opinia mea, in acest moment nu exista nimic mai comic pe planeta. Daca nu sunteti de acord cu mine, imi permit sa consider ca n-aveti umor. :))

3 comentarii:

richie spunea...

Puisor, tre sa recunosti: fotbalul iti ofera si circ si box pe langa sportul cu mingea :)),
Cat priveste eroul nostru Bute, respect! Omul ala a dat totul in ring, ultima runda aproape l-a terminat fizic. Eu cred ca meciurile astea de box sunt transmise doar de HBO si alte cateva canale payperview, si de cand nu ma mai uit la tv nu mai stiu ce se intampla decat dupa ce se intampla.

puisorul cufurit spunea...

Richie: Si eu am cam renuntat la televizor. Nu ma mai intereseaza nimic. Suplineste presa ce e de suplinit, dar si ea sufera, saraca, de tot ce poate suferi mass-media romaneasca.

alecs spunea...

steaua a luat bataie... so what else is new? :))

bunch of fuckin' idiots - cu becali-n frunte