marți, 7 octombrie 2008

Leapsa

Demult, tare demult, am primit o leapsa de la Tomata, leapsa prin care trebuie sa va arat cum arata (mini-)biblioteca mea.

V-as fi aratat cu draga inima, numai ca eu n-am o mica biblioteca (in adevaratul inteles al cuvantului) aici, in mandrul orasel (?) in care imi fac veacul. Cartile-mi sunt profund imprastiate, daca admitem ipoteza ca imprastierea are si ea profunzimile ei.

Si sa le-adun eu asa, intr-un loc, pentru poza... nu se face.

Singura mini-biblioteca ce-ar fi demna de-o fotografie se afla la tara, in regatul Far Far Away. Iar o fotografie de-acolo... dupa ce merg pe-acolo.

Multumiri pentru leapsa, care merge mai departe la... Richie, Yukiame si Alecs... si cine mai doreste, cine mai pofteste.

4 comentarii:

richie spunea...

Sa traiesti boierule, bogdaproste pentru leapsa :). Facem poze imediat si punem biblioteca pe blog.

puisorul cufurit spunea...

Big Brother is watching you!

Tomata cu scufita spunea...

Abia acum am apucat sa vad leapsa ta (broken link :D ). Sper sa pui odata o poza cu biblioteca ta, nu trebuie neaparat una mini. Mini era a mea. :P

puisorul cufurit spunea...

Tomata: De indata ce fac ordine prin destrabalarea care mi-a cuprins lucrurile, o sa adun cartuliile (destul de putine, de altfel) si-o sa le fac o poza. :)