duminică, 12 octombrie 2008

Chupacabra, salveaza-ne!

Politicienii sug sangele poporului. Au zis-o altii mai destepti decat mine, de nenumarate ori si de foarte mult timp. Politicienii sunt niste adevarati "bampiri"!

Ei bine, imi doresc cu ardoare...

...ca o intreaga turma de Chupacabra sa invadeze Senatul, Camera Deputatilor, ministerele si Cotrocenii.

Cine este Chupacabra?!?

Doi politisti din orasul Cuero, Texas, au produs un val de isterie dupa ce au facut publica o inregistrare, a carei veridicitate a fost confirmata de catre experti, in care apare miticul animal-vampir El Chupacabra. Ei au urmarit si filmat un animal ciudat, dintr-o specie necunoscuta, dupa ce acesta a aparut brusc in fata masinii de politie.

"Cercetam gardurile unei ferme unde au fost semnalate mai multe atacuri asupra animalelor. Toate animalele prezentau semnele, deja clasice, ale atacului unui Chupacabra. Mai precis, erau golite de sange fara ca pradatorul sa se fi atins de carnea acestora. In acel moment, am vazut straniul animal sarind in fata masinii. Pot spune cu siguranta ca nu era nici caine si nici coiot. Nu am vazut niciodata asa ceva. Nu poate fi decat Chupacabra", a declarat seriful Brandon Riedel, citat de CNN.

Cazul nu e singular. In Texas, un exemplar identic a fost capturat, anul trecut, de proprietara unei ferme din Texas, dupa ce animalul ii ucisese opt pisici si mai multe zeci de gaini. Toate vietatile fusesera golite de sange. La fel ca si in cazul inregistrarii politistilor, animalul capturat avea corpul complet lipsit de par, membrele posterioare extrem de lungi si un bot imens.

Sursa: http://www.astazi.ro/

Va dati seama ce-ar iesi??? OMFG, asa arata raiul!!!

Un comentariu:

fratausheanca spunea...

Salut,mai draga Andrei! imi pare rau ca nu am mai fost atat de activa pe blogul tau de ceva vreme, dar stii tu, a fost vacanta, acum am inceput faculta(sincer, nush ce caut aici, adica la inginerie chimica,cluj) si nu am calcul la mine. Sper sa fac rost cat mai rapid de el ca am net wireless in camin si ne mai auzim. pana atunci, spor la treaba in continuare in activitatea blogareasca(scuze ptr eventualele greseli, is in pauza)