luni, 20 octombrie 2008

Erata

Am mai obtinut o bere de la maestrul Etzc. Deci are sa-mi dea trei beri. Beck's.

De data aceasta, situatia e diferita. Iata o poza cu marele erou al muntilor patriei noastre, mandrul posesor al unul MC, al unei plete de haiduc, al unui caine batran si negru si-al unui prieten ce va incasa cele trei beri.

Ptiu! ptiu! bravule ostean!... Cum stai tu si scrutezi "orizoantele" in cautarea dusmanilor, mandru ca un chiparos...

Si-acum, am ceva important de adaugat: MC-ul despre care v-am vorbit aici nu cantareste 3 kg, ci 4 kg. De unde deduc ca omul este anormal. Daca esti intreg la minte, nu te apuci de facut trasee, carand in spinare un covor de 4 kg. Mai bine cari o femeie anorexica, macar ai ocupatie. Data viitoare o sa am grija sa-ti faci bagajelul cum trebuie. Cineva trebuie sa aiba grija si de tine...

5 comentarii:

dana spunea...

Nici vorba de luat in spinare gazela ca substitut pentru MC..cat "necaz" pe tine! Asa-i sade bine stapanului de MC..sa-l poarte cu cinste.Doar nu a dat o tura cu planorul!Ai vazut vreo grimasa de durere pe chipu-i?!! Ehh..ti s-a parut.

puisorul cufurit spunea...

Si eu, totusi, dac-as fi fost in locul lui, as fi optat pt gazela. Ce mi-e un MC, ce mi-e o gazela? Ambele tin de cald, sunt la fel de usoare iar daca mandra gazela stie sa cante si anorexia nu-i lesina si glasul, e cu atat mai frumos.

Anonim spunea...

Ce aveti voi cu MC-ul meu? gazela daca i se pune pata poate sa te bata la cap sau sa se supere sau ma rog depinde ce i se nazare,si daca vrea nu iti mai tine de cald,asa MC-ul iti tine oricand de cald fara mofturi si nazuri:P
The Etzc

fratausheanca spunea...

sunt mandra de maestrul meu, oricat de nebun ar fi!!!

puisorul cufurit spunea...

Fratausheanca: Nici mama lui nu-i mandra de asa un oagar, si esti tu??? Ah, suflet mare!!!

The Etzc: Pai, prietene, gazela face ce vrea ea pentru ca n-o dresezi. Pe gazela trebuie sa pui batul, daca intelegi ce vreau sa spun. ;) Nu-l pui, zburda ca o apucata. Apropo, pe langa faptul c-ar cantari cat un MC de-al tau, gazela are si doua picioare pe care se poate deplasa singura daca n-a vomitat in ultimele 3 minute si nu se simte slabita. Iar daca merge jumatate de traseu pe jos, inseamna ca, in medie, ai carat o gazela de 2 kg.