joi, 30 octombrie 2008

Kastello. Manca-ti-as gura ta!

Am constatat ca-mi este foarte greu sa scriu pe blog in conditiile in care nu claxoneaza nimeni pe strada sa ma scoata din minti, nu ma injura niciun cocalar, nu-mi da nimeni un cot in gura, iar vanzatoarele sunt politicoase fata de distinsa mea persoana.

Daca as locui, de exemplu, in Viena, cu siguranta ca blogul meu n-ar mai exista.

Dar daca tot m-am apucat sa tastez, vreau sa va anunt c-a aparut albumul "Kastello. Palate ale rromilor din Romania".

Dupa cum scrie si aici, „Kastello” documenteaza fotografic realitatile surprinse in teren, care sunt comentate de personalitati din mai multe domenii: antropologie, sociologie, psihologie si, nu in ultimul rand, arhitectura. Unele dintre eseuri sunt semnate de cercetatori de etnie rroma.

Asta-i coperta.

Si astea-s niste mostre din ce veti putea gasi prin album. Mi s-a parut foarte interesant. Am ras cu spume (ma rog, e bine de stiut faptul ca eu am, uneori, un simt al umorului destul de bizar).



Un comentariu:

Gudmundur spunea...

Nu e deloc bizar sa razi la asa niste ...kitsch-uri...Ultima poza ma trimite cu gandul la decorul unei piese de teatru avangardist sau la desenele animate cu Lolek si Bolek.