marți, 9 septembrie 2008

Testamentul incasului

Observ ca nu doar mass media e virusata cu o multitudine de stiri despre experimentul ala, gaurile negre si sfarsitul lumii, dar si blogosfera tipa din toti bojocii pe tonuri dintre cele mai diferite.

Ia sa vedem. Care ar fi avantajele, dar si dezavantajele venirii sfarsitului lumii?

Avantaje:

1. Laolalta cu noi, vor muri si cocalarii, mafiotii, criminalii, pedofilii, violatorii, manelistii si alte natii care au incercat sa ne faca, mai mult sau mai putin, viata un iad.

2. N-ar mai fi mizerie in tara asta, pentru ca tara n-ar mai fi deloc.

3. Ar disparea America de pe fata pamantului.

4. N-ar mai avea cine sa distruga natura.

5. N-ar mai exista oteveul si tarafteveul, ceea ce, cu siguranta, ar constitui un mare avantaj.

6. S-ar decongestiona traficul din Bucuresti.

Dezavantaje:

1. N-as termina de vizionat "Criminal Minds".

2. N-as mai apuca sa invat niciodata sa conversez fluent in engleza.

3. N-as mai apuca sa invat portugheza.

4. N-as mai manca inghetata.

5. N-as mai vedea muntele.

6. N-as mai vedea Vama Veche.

7. N-as mai apuca sa frec vreodata ridichea unui cocalar care depinde de mine. Par frustrat, cred. Poate chiar sunt.

8. Nu l-as "termina de citit" pe Saramago.

9. N-as mai apuca sa vad cum ia Rapidul campionatul (nu incepeti cu ironii de genul "nici daca n-ar veni sfarsitul lumii, si Rapidul tot n-ar castiga vreodata campionatul"; sunt imun)

10. N-as mai apuca sa vizitez Tibetul.

Aoleu! 10 la 6 pentru dezavantaje... Va rog, haideti sa salvam Pamantul! Numai daca ne vom uni, vom reusi!!!

Imi cer scuze ca n-am umor, trec printr-o pasa proasta.

Haideti sa fim seriosi, tot medievali in gandire am ramas? De cate ori n-a venit sfarsitul lumii pana acum??? Conform tuturor predictiilor de genul acesta, trebuia sa fi murit cu totii de zece mii de ori pana acum. Si iata ca scriu in continuare posturi plictisitoare, iar voi le cititi. Multumirile mele.

Daca e sa mor intr-o gaura neagra, ii las cartile lui Ani, izmenele negre si rupte-n cur lui Ietcu, Cristanului ii dau telefonul... Voi avea grija, de altfel, sa las o lista la vedere, semnata si parafata cu o cufureala. Neamurile nu primesc nimic, nici prietenii care considera ca blogul meu e prost si care, prin urmare, nu merita atentia mea testamentara. Daca aveti contestatii, stiti unde ma gasiti.

P.S.: Cred ca e destul de neplacut sa moara intr-o gaura neagra. Dar si mai neplacut trebuie sa fie sa moara la intrare. Cineva, desigur.

7 comentarii:

ani spunea...

Apreciez gestul de a-mi lasa cartile ... ai iubirea mea vesnica:)

Lyna spunea...

n-am scris pe blog despre asta din cauza ca toata lumea se crizeaza din cauza asta. 8-| eu nu cred deloc ca daca un experiment d-asta era atat de periculos ar mai fi fost pus in aplicare, nu i-ar mai fi lasat mintile din umbra care controleaza masele de ignoranti. so... hai sa ne facem planuri pt urmatorii 50 de ani o sa traim just fine. o persoana ar muri mai sigur dintr-un accident de masina decat din cauza unui experiment stiintific.

Tomata cu scufita spunea...

Postul tau seamana izbitor cu al lui Doru Oprisan. ;)) ganditi la fel. :P

puisorul cufurit spunea...

Ani: Multumirile mele, stimata fana! :P

Lyna: Bineinteles c-o sa traim just fine. Pana la urmatoarea isterie-n masa. Nu stiu cu ce va fi, dar sigur va fi. Cat de curand. Oamenii sunt foarte inventivi.

Tomata: N-am citit postul lui Doru Oprisan decat dupa ce-am citit commentul tau. Dap, se pare ca vedem intr-un mod asemanator avantajele gaurii negre. :)) Data viitoare o sa rasfoiesc blogosfera mai bine, ca sa nu risc ca-ntr-o zi sa fiu acuzat de plagiat. :P (joking)

Simona spunea...

hai ca esti fenomenal. magarusii nu primesc nimic in urma mortii tale la intrare, mijloc, iesire?

p.s.-nu e mai urat sa moara exact la mijloc?

Laura spunea...

E in natura noastra sa ne simtim amenintati de mari grozavii care ne aduc agonia, noua, bietelor victime... Auto-compatimirea si fatalismul sunt la fel de vechi ca prostitutia.

Anonim spunea...

Stai linistit,cu toate ca sunt fan declarat al Armagedon-ului,din pacate pt mine,si din fericire pt altii nu va fi nici o gaura neagra,eu inca sper daca nu acum poate mai tarziu.....

The Etzc