vineri, 19 septembrie 2008

Pauza

Pe vremuri, incepusem sa scriu pe blogul asta cu un scop destul de clar definit, iar acum pot spune ca acel scop a fost atins, fara ca blogul sa-si dovedeasca utilitatea din acest punct de vedere.

Acesta era punctul terminus pe care l-am imaginat pentru blogul cufurit. Si acum, cand cea mai mare parte a rostului sau pe lume s-a dus pe apa sambetei (intr-un mod favorabil, de altfel), ma intreb ce m-ar putea determina sa-l mai tin.

Mi-am dorit ca prin intermediul fiecaruia dintre posturi sa va comunic ceva nou, interesant sau macar ceva cu o oarecare nota de umor, facand abstractie, bineinteles, de acele posturi (mult mai multe pe vremuri) in care imi exprimam frustrarile sau vizam pe cineva anume.

Nu stiu in ce masura am reusit sa tin un blog interesant. Judecand dupa trafic, am dat gres. Nu traficul este, insa, important, iar eu nu m-am ocupat mai deloc de promovarea blogului, ceea ce nu schimba, insa, situatia cu nimic.

Insa am o mare multumire: am cunoscut prin intermediul blogului oameni foarte interesanti pe care indraznesc sa-i consider prieteni, de aceea nu consider nici o clipa c-am pierdut timpul.

Incheierea este previzibila. Blogul se va inchide. Nu definitiv, insa, ci temporar. Plec iar din Bucuresti si i-ar prinde bine o pauza, nu c-ar fi fost extrem de solicitat de catre autorul sau. Voi reveni in octombrie si sper ca voi reusi sa tin un blog mai interesant decat a fost el pana acum.

Fara scopuri precise, ci pur si simplu.

6 comentarii:

alecs spunea...

iti dau termen pana la sfarsitul lu octombrie sa ne vedem la berea aia, daca nu, o sa iasa ca hitler cu mircea badea

Tomata cu scufita spunea...

Chiar daca n-am mai apucat sa intru asa des pe la tine, chiar daca am citit pe sarite cateodata, mie imi place blogul tau si sper sa nu il inchizi de tot. Ma intristeaza sa vad cand unul dintre noi pleaca din lumea asta virtuala, se casca un gol, cel putin pentru cei pe care indraznesti sa ii numesti prieteni, si asa internetici cum sunt ei.
Eu astept sa vad evolutia blogului tau, nu inchiderea lui. ;)
Pauza placuta si sa revii cu sentimente mai bune.

Simona spunea...

>:D<

Anonim spunea...

Dont Worry,He'll be back:))

The Etzc

Poze spunea...

da-mil mie daca nu il mai vrei :)

puisorul cufurit spunea...

alecs: Adica o sa fac spagatul pe doua scaune? :)))) Sau o sa sug sosetele? :)) Mai avem nitel timp sa ne organizam.

tomata: Mersi mult pt comment si pt gandurile bune. Iata c-am revenit. ;;)

simona: hug you too!

the etzc: Big Brother is watching you!...

poze: :D