duminică, 14 septembrie 2008

A fost si nu mai e

Am constatat ca (mult prea) batranul caine al blocului, cel despre care am scris pana acum cateva posturi, nu mai este. A disparut de ceva vreme. Cand m-am intors in Bucuresti, deja nu mai era. M-am gandit c-o fi pe la fete (a se citi căţele), dar se pare ca m-am inselat. Chiar si un caine cu experienta lui ar fi terminat mai repede.

Nu vreau sa lunec spre glume scarboase, pentru ca nu e cazul. Socot, insa, ca e de datoria mea sa scriu un (probabil) ultim post despre el, deoarece a fost cainele blocului pentru muuulti ani, ne-a ferit de potai si latraturi prin fata blocului deoarece era respectat de neamul canin, si-a facut datoria cu varf si indesat, iar dovada incontestabila consta in faptul ca, de cum a disparut, si-au facut aparitia prin zona tot felul de javre.

Ii urez sa aiba parte-n raiul lui de carne fara numar, căţele cu fundiţă si-un picior sanatos.

Un comentariu:

Yuki spunea...

lasa,adoptati alta potaitza, poate una care sa faca ' miaw' :)