joi, 11 septembrie 2008

Despre bude si meniuri

Am observat ca, uneori, pe tabliile alea din fata localurilor unde ar trebui sa scrie cate ceva de prin meniuri si preturile aferente, se afla gravat cu totul altceva, caci, in loc de peste la gratar la 10 lei, ciorba de limba-n cur de elefant la 8 lei, vom putea lesne gasi "GSP TV 1 si 2". Ca sa stiti ce puteti servi. Nu-i rau.

Si daca tot n-am crapat ieri, am o nedumerire, una mare de tot: de ce la toate budele localurilor de non-fitze, toaleta fetelor e mai cu trei coaie decat toaleta baietilor? De ce acolo vom putea gasi aproape intotdeauna hartie igenica, oglinda, capac nu stiu de care pe o buda nu stiu de care, pe cand in toaleta baietilor, nu? Asa-s ele facute din start sau suntem noi, baietii, niste cimpanzei care distrugem tot si nu ne putem pisa decat dand cu copita? Cacofonie intentionata. Si cred ca aleg varianta 1.

De unde stiu? Pentru ca deseori ma taie pipiul, iar cand toaleta baietilor e ocupata c-o fata, nu ma sfiesc sa ocup toaleta fetelor c-un baiat.

2 comentarii:

Yuki spunea...

pai pentru ca poate pe baieti nu=i prea intereseaza cum arta toaleta, voi va duceti acolo cu un scop precis.
fetele isi mai aranjeaza o moatza, mai stau la o barfa mica, astefl incat locul trebuie sa fie cat de cat comod.
+ fetele sunt mai pisacioase decat baietii deci merg la toaleta mai des.

Lyna spunea...

in eforie nord am gasit la un restaurant instructiuni de folosire a toaletei... si nu pt ca eram luati in ras ci pt ca n-am vazut in viata mea o toaleta mai geniala ca aia. :| tehnologie si igiena :))