miercuri, 10 septembrie 2008

Că cică nu

Am aflat ca nu crapam acum, ci pe 21 octombrie, ceea ce inseamna inca o luna si ceva de crunta agonie, timp in care psihicul meu va intra intr-o gaura neagra, va suferi un colaps, se va dezintegra de atata tensiune. Nu stiu ce ma fac. Sunt distrus moralmente.

Propun sa ne rugam cu totii. In grup. Sa dam bani grei la biserica, sa cotizam masiv la sfintele lacase, sa iasa popii, preasfintiile lor, in strada si sa cadelniteze nitel inspre Geneva, cine stie, poate bunul Dumnezeu n-o sa lase ca o gaura neagra sa ne inghita pe toti.

Asa se intampla daca nu ne saturam cu 3 miliarde si jumatate de gauri negre mai mici si cheltuim 5 miliarde si jumatate pe una mare.

Domnu' Hâncu, unde sunteti, dom'le? Veniti c-o solutie!

P.S.: Se pare ca bancul ala cu blonda care a "inghitit" un intreg regiment nu e chiar o vrajeala, ci are un sambure de adevar. Stiintific, chiar.

P.P.S.: Era sa uit. Cand ajungem in gaura neagra, sigur o sa fie imbulzeala, oameni claie peste gramada, intuneric, poate chiar miros de pucioasa de la experiment. Sa nu credeti ca-i iadul, I repeat: sa NU credeti ca-i iadul! N-are cum.

In schimb, noi, cei care ne cunoastem, trebuie sa ne gasim in agitatia aia. Haideti sa purtam, noi, astia, adica eu si prietenii mei, bandane roz pe cap, s-avem la noi lanterne de alea care se incarca daca le freci cu spor si sa cantam "Libera la mare", ca pe-aia sigur n-o mai canta nimeni si nu de alta, dar sa nu ne confundam.

3 comentarii:

Simona spunea...

aprobat! :)) roz,lanterne si mare sa fie! =))

andreea balan spunea...

daca incep eu, andreea balan, sa cant respectiva piesa mi-e ca ma vor confunda astia cu andreea balan si-or sa ma pipaie pe intuneric de autografe.

puisorul cufurit spunea...

Simona: Mare si libertate. Libere la mare. :))

Andreea Balan: Te protejezi. :)) Uite, tu poti canta aia cu "mosule, ce tanar esti". Pt diversitate. Si tot te vom recunoaste.