luni, 25 august 2008

(sa) Traiesc! (bine)

Inca traiesc, inca respir, am multe sa va spun, despre munte, despre Viena, despre cate si mai cate. Observ, totodata, ca exista niste probleme cu diacriticele la unele posturi precedente. Nu stiu de unde ma-sa au aparut, oricum, scuzele mele. Mi-e lene sa remediez si nici timp nu am, asa ca ma retrag frumusel dupa cum mi-e obiceiul si va asigur inca o data ca traiesc (binisor, as spune) iar blogul isi va reveni la un moment dat, nu chiar peste mult timp. Pana atunci, spor la ce vreti voi.

P.S.: Post scris pentru eroii blogosferei romanesti, acei oameni cu suflet mare si care, in eroismul lor, revin din cand in cand pe blogul asta, constienti fiind de faptul ca nu vor gasi nici un post nou.

P.P.S.: Desi este greu de crezut, astfel de eroi chiar exista.

3 comentarii:

dana spunea...

Da..ce om sprinten!!Asa mai vii p-aici..mai o portie de "guuusfrabaaa"..mai "ia d-aici o decoratie"..binevenite cand am un dor de duca putin alinat si stau aici pe metereze si tanjesc sau ma iau in suturi.Ma bucur ca iti prieste!

Lyna spunea...

:)) true.

Simona spunea...

exista si sunt printre noi!:)) wb!!!