luni, 7 iulie 2008

Să vă fut!

Am o mare boală care mă macină uneori pe dinăuntru mai ceva ca ulcerul. Mai exact, am boală pe dobitocii care se cred mari eroi, dar de fapt nu sunt eroi decât din gură, sunt eroi din declaraţii, sunt nişte fraieri care nu vor fi niciodată în stare să facă ceva concret, sunt nişte înapoiaţi plini de teorii, nişte isterici împuţiţi care cred că rup gura târgului dacă se agită ca peştele pe uscat (şi cam atât), în timp ce alţii vor duce întotdeauna greul.

Am un mesaj pentru voi, dobitocilor: să vă fut! Şi sper din tot sufletul să vă daţi seama că la voi mă refer. Deşi sunteţi mult prea plini de voi ca să vă treacă măcar o clipă prin cap că cineva crede că sunteţi nişte mari dobitoci.

3 comentarii:

George spunea...

Foarte tareee ...
Bun articol

Ionut spunea...

Multumesc ...
Si eu am un mesaj , de fapt e acelasi mesaj , pe care vreau sa il intaresc si sa il transmit odata cu tine ... Foarte bine pus deshtu pe rana ... si foarte bine spus ;)
Esti tare domne...

ceasuri spunea...

Da dar uite ca fara d'alde d'astia o mare parte din operele satirice nu ar mai exista, asa ca eu zic sa ii acceptam.