duminică, 22 iunie 2008

Timidă revenire

Maestrul miclowan are dreptate, schimbarea activităţilor rutiniere este vinovată pentru lipsa mea acută de activitate pe blog. Ea şi numai ea, eu nu am niciun amestec, sunt pur şi nevinovat ca o vestală. Până nu demult mă îndeletniceam cu tembela aia de licenţă care m-a ţinut relativ ocupat (mai mult pe ideea şederii în gât) o perioadă de timp, perioadă în urma căreia am constatat că n-am învăţat nimic nou din punct de vedere intelectual.

Am învăţat însă faptul că e o idee proastă să afirmi că o licenţă te ţine-n loc şi că dacă n-ar fi ea, ai face lucruri extrem de interesante. Până acum n-am făcut. De trei zile-ncoace. Poate de acum încolo, hai să spunem că în cele trei sau patru zile care au trecut de la ultima evaluare (ha ha!) m-am recuperat.

Deşi "recuperat" sună urât şi-aţi putea crede că mi-am dat duhul pe cărţile lui Zlate, ceea ce e fals pentru aproape toată lumea, doar mama are voie să creadă lucrul ăsta. Purul adevăr e că mi-am dat duhul din cauza căldurii. În primul şi-n primul rând. Apoi vin celelalte.

Multă baftă celor care mai au licenţă, acest examen extraordinar, atenţie la note, sunt extrem de relevante în viaţă, bineînţeles că glumesc, baftă şi celor care încep BAC-ul, o mega tâmpeală de proporţii, baftă celor care stau degeaba, distracţie plăcută celor care merg la mare, la sfârşitul lui iunie şi începutul lui august mă găsiţi şi pe mine în Vamă, înotând prin apă şi nisip...

2 comentarii:

yuki spunea...

vama veche here we come!
mai e un pic, yupiiiiiii :) :) :)

Simona spunea...

hai sa ne gasim la o bere linistiti. incepe marea magareala no 2 :d