sâmbătă, 28 iunie 2008

Ştiaţi că...

Am terminat facultatea. Însă am un regret, şi-o să vedeţi îndată la ce mă refer.

La noi în facultate a vieţuit un tânăr (?) domn (?) extrem de popular în felul său ciudat de a fi şi de a se prezenta lumii întregi, un om bizar, de neînţeles pentru noi, ăştia mai păduchioşi, studenţi apţi pentru a juca rolul terenului de intruzivitate, a se citi băgare-n seamă.

Un om agăţător ca un pui de cimpanzeu de mămica lui, ca o liană de eucalipt, ca un scaiul de cur, ca lipca (expresie moştenită de la mama al cărei sens mi-e necunoscut), ca muribundul de viaţă, ca telefonul de Răşcanu, ca el de toată lumea.

Nu insist, postul e pentru connaisseuri iar personajul (unde eşti tu, Caragiale, maestre?) e arhicunoscut.

Pe-un picior de mipi, pe-o gură de rai, m-am hotărât să mă fac util fostei colectivităţi în care-am vieţuit, pe alocuri, timp de patru ani. Să mă fac util acestui munte Athos al existenţei noastre (bisericuţele fiind la putere), şi să relev sensul unei realităţi la care martoră a fost toata suflarea studenţească de la Leu în sus, şi anume unghiile.

Asta ca să nu spuna foştii mei colegi care mai intră pe blogul ăsta că n-au învăţat nimic de la mine.

Ei bine, de ce are el unghiile mari?

Ca să cânte la chitară? Răspuns: nu!

Ca să-şi folosească mâinile pe post de greblă? Răspuns: nu!

Ca să-şi pieptene cu ele chelia? Răspuns: nu!

Ca să le folosească pe post de solniţă? Răspuns: nu!

Ca să se facă samurai şi să le bage-n gât la duşmani, să moară bibi? Răspuns: nu!

Ca să... bată darabana? Răspuns: nu!

Ci pentru că prietenii lui au calculatoare şi-şi foloseşte unghiile ca să desfacă piuliţele drăciilor pe care le repară!

Repet: asta ca să nu ziceţi că n-aţi învăţat nimic de la mine. Acum pot să mor liniştit.

Unghia de 5 nu merge. Să folosim unghia de 7...

8 comentarii:

Paul Hodorogea spunea...

băi,

poate e singura lui modalitate de a face bani :) dacă nu diin reparatul calculatoarelor, atunci din show :D


poate merge la GUINESS sa zică precum că poate desface piuliţe toate 24 de ore din zi.. si asta DOAR Cu unghiile ))

Anonim spunea...

Felicitari pentru ca ai terminat facultatea!
Ce facultate ai terminat?

puisorul cufurit spunea...

Paul Hodorogea: Ii urez bafta. Numai sa nu mai nimeresc vreodata cu el pe undeva. Ca-mi fac harakiri.

Anonim: Multumesc frumos! Psihologie.

Anonim spunea...

Psihologia este o facultate interesanta si de viitor. Succes!

Tomata cu scufita spunea...

Aaaaaauuuuu. Asta doare. Stii senzatia pe care ti-o da creta scartaita pe tabla? Aceeasi o am si eu cand ma gandesc la unghiile alea ce desurubeaza chestii.... brrrrrrrrrr

George spunea...

Ai fost tare ...
Nu cunosc personajul ... dar ai fost tare ... iar incheierea e geniala ...
"Unghia de 5 nu merge. Să folosim unghia de 7..."

Ionut spunea...

Maiestre esti adevarat ...
Mi-a facut placere ...

Pitu spunea...

=))))))))))) o da!
multumesc, nu ma intrebasem pana acum care era rostul lor, dar chiar e o informatie interesanta :))
..bleah ce gheare.. :-%