luni, 2 iunie 2008

Licitaţii, vaci şi voturi

Să revenim, dară, c-un amalgam de chestiuni care trebuiesc punctate. Am deosebita onoare să v-o prezint pe cea despre care vorbeam nu demult. Connaisseurii o recunosc fără doar şi poate şi probabil se întreabă de ce dracu' o mai antipatizez. Îmi cer scuze pentru calitatea precară a imaginii, "securiştii" mei (după cum se exprimă şi marele clasic în viaţă, Mircea Badea) de la faţa locului au făcut şi ei tot ce-au putut. Mulţumiri autoarei.



Dacă aş lucra pentru mega-porcăria aia numită "Libertatea", aş face o săgeată care să ducă la faţa ei şi aş scrie într-un nouraş "aceasta este femeia care nenoroceşte cultura literară a zeci de elevi".

Aş fi trecut imediat la un anunţ, dar am realizat că şi cel în cauză i-a fost victimă timp de trei ani. Din fericire, s-a salvat mai mult decât am reuşit eu s-o fac. E cel mai serios cititor de literatură bună pe care-l cunosc. De aceea apelez la o zonă tampon.

Ieri am fost o naţiune blestemată. Peste tot numai ştiri cu secţiile de votare, cu dobitoci plătiţi şi care se calcă în picioare de la 3 dimineaţa ca să poată pune şi ei o ştampilă, cu vestita (curului) comună Ştefăneşti, cu împuşcături, cu babele din nu ştiu ce sat care n-au altă bucurie în viaţă decât zilele de vot şi venirea nepoţilor (mă gândesc că ele votează şi la prezidenţiale şi am mari dubii că orientarea politică, aşteptările şi preferinţele lor sunt clar definite, or votul lor contează).

Mărturisesc că Blaga, din varii motive, mi-e din ce în ce mai antipatic, dar nu într-atât de antipatic (încă) încât să mă determine să ies din bloc şi să merg să-l votez 100 m mai încolo pe Oprescu. De asemenea, îmi exprim dezamăgirea c-o să iasă la sectorul 6 umflatul ăla de Poteraş.

Trecând la lucruri mai serioase, îmi exprim o altă mare dezamăgire. Dacă te duci la chioşcul de ziare de pe colţ, vei constata că "Libertatea", "Click"-ul sau "Cancan"-ul se vând cu spume, dar dacă ceri "Dilema Veche", o să ţi se răspundă că nu e. Păi de ce nu e, de ce n-aduceţi? Că nu se cere, mamă, şi dacă nu se cumpără, noi n-aducem. Foarte rău. Şi ne mai mirăm că are "Libertatea" tirajul ăla colosal, motiv de laudă pentru fanii genului care trăiesc degeaba pe planeta asta şi care-ţi argumentează cu emfază că "e un ziar bun, are ştiri (???) din toate domeniile, uite, drept dovadă, are şi cel mai mare tiraj".

Propun o sesiune specială de vomitat.

Iar acum, anunţul despre care v-am pomenit mai sus. Este vorba de bunul meu prieten miclowan care-şi vinde bermudele galben cu floricele şi fluturaşi pe care l-a purtat la banchet. Detalii picante, aici.

Un comentariu:

dana spunea...

Referitor la candidatii de ieri, azi si maine..ce-i neam de calic..moare calic. Refuz sa pun umaru'la inflorirea celor de teapa lor. Iar..trepadusii,alegatori zelosi ce se afla, isi merita traiul amar.