joi, 26 iunie 2008

Din ciclul "Întrebare întrebătoare"

Cum să smuceşti clanţa unei uşi până o rupi numai fiindcă ai tu un temperament vulcanic şi multe altele pe deasupra, s-o strici cu totul, după care să rămâi, într-o bună zi, blocat în propria cameră pentru că nu mai există o clanţă de care să te ajuţi în demersul tău de a deschide uşa, să strigi după ajutor ca să fii eliberat şi nici măcar acum să nu-ţi treacă prin cap că buclucaşa clanţă pe care tu ai stricat-o poate fi, totuşi, reparată?...

Cum???

4 comentarii:

KamZara spunea...

Eu am reusit o data sa blochez clanta usii de la bucatarie, pe la 11 noaptea cand nici nu mai aveam pe cine sa chem sa ma ajute. Bafta mea a fost ca usa aia are si un ochi de geam si am reusit sa ma strecor pe acolo :D

YUki spunea...

eu pe aia de la intrare; am pazit usa aia vreo cateva ore pana a venit cineva s-o repare si sa-mi dea drumul in casa :D

dana spunea...

Clanta a cedat sub elanul aprig si mai ramasese stavila neghioaba din lemn care prea-ti statea in ciuda si nu avea de gand sa se clinteasca din loc si care avea sa fie urmatoarea spulberata de atata energie vitala. De ce ai fi vrut sa faci functionala clanta cand o intrare de cort ti-ar fi fost mai prietenoasa? Mai..tu te ceri in Vama.

BlindGirl spunea...

cea mai amuzanta amintire a fost cu un stift de clanta de-am cumparat-o noi de la rusi pentru usa de afara.

Vine un prieten cu mana mai lata si inchide frumos usa cand iesim cu totii in oras. Nu trantita, nu impinsa. Inchisa de clanta... si ramne cu 3 sferturi de clanta in mana. Nici pana acum n-am inteles ce s-a intamplat.