joi, 26 iunie 2008

Din ciclul "Creşa de cartier"

După cum v-am mai spus, în faţa blocului meu e creşă. O creşă pe caldarâm, o creşă în casa scării, o creşă de cartier, încropită ad-hoc, în fiecare zi, care ia naştere atunci când mămicile alea trânte şi dobitoace îşi fac stricata apariţie cu tot cu plozii aferenţi. Şi când vorbesc de "stricata apariţie", ştiu despre ce vorbesc. Sursele mele sunt de încredere.

Însă astăzi s-a petrecut ceva deosebit. Am făcut ochi pe la ora 12, programul creşei se desfăşura în normalitate, numai că ţâncii nu mai erau (şi nu mai sunt) păziţi de femei, ci de soţii lor.

Şi am râs cu poftă la povestirile lor, e unul care chiar are umor. Spre deosebire de tutele alea, cu ăştia creşa e cât se poate de suportabilă. Alea nu ştiu decât să bârfească pline de răutate, să critice vecinii că aruncă LA GUNOI varză nu ştiu de care şi pute (în timp ce ele mănâncă seminţe ca nişte scroafe şi fac mizeria lumii în faţa blocului), vorbesc numai lucruri banale de femei care nu pun mâna pe-o carte, nu muncesc şi nu umbla prin lume.

Pe când bărbaţii sunt mult mai funny. Cel puţin ăştia de care vorbesc acum. Sorry. Feministele convinse să nu-mi dea în cap, sunt imun.

Trecând la lucruri mai puţin prăpăstioase, mă acuză lumea că nu mă mai ţin de blog. E adevărat, simt însă că nu mai am lucruri interesante să vă comunic. Iar pauza de Vamă va fi binemeritată.

3 comentarii:

alexandra spunea...

Sper sa ne vdm in Vama atunci.

fratausheanca spunea...

Treci la postmodernisti?:))) Este intotdeauna ceva de zis, ideea e ca nu pare la fel de original uneori.

Din acelasi motiv pe care l-ai enuntat tu in post nu prea stau eu la povesti cu fetele si ma cearta tata. Numarul prietenelor mele e mai mic decat cel al prietenilor, dar imi place mult mai tare asa :D.

Distractie placuta in Vama! Sper sa vii cu chef de povesti si sa-ti reiei activitate pe blog ;).

dana spunea...

Pe mine nu ma-nconjoara tatele, catele,alte neamuri d-ale lor si carduri de copii bezmetici..am demolatorii mei si nu-i dau neam la schimb in situatia data.Is oameni neobositi vara de vara..posesori de rotopercutanta, flex, baros si alte jucarii..un fleac.. care in nemarginirea lor viseaza sa zburde la curte si sa se balaceasca-n piscina [si nu-i condamn..greu de suportat compartimentarea imediata]da se duce la vale structura de rezistenta a mastodontului din beton pentru ca dau cu barosu-n orb si nu consolideaza suficient!! Am calcat pragul unei asemenea locuinte si a trebuit sa sed nitel si sa ma gandesc cum arata barlogul meu.