vineri, 6 iunie 2008

Anno Domini 2008

În această minunată perioadă nu am niciun chef de blog, aşa că fac apel la înţelegerea voastră, a cititorilor mai mult sau mai puţin fideli ai blogului cufurit. La a voastră şi nu la a altora, căci văd că în ultima vreme s-au înmulţit frustraţii. Frustraţii şi votacii, dobitocii ăia care au un neuron în plus faţă de găină (neuron care le spune să nu se cace-n curte) şi care cred că a vota este nu ştiu ce mare chestie. Este un câcat. Eu îmi exercit dreptul de a nu vota. Sîc.

Trăţi degeaba, prieteni, nu veţi înţelege niciodată nimic din lumea în care trăiţi. A, nu toţi care votează mi se par aşa cum i-am denumit, ci doar cei care au motivaţii dobitoceşti şi mintea plină de clişee. Există şi oameni care votează din motive relativ serioase. Exemple, altădată.

Aşa. Să trecem la lucruri mai simpatice, poate chiar mai simpatice decât faptul că vă tastez de pe meleaguri cu un farmec aparte (nu, nu e Bucovina!). Simpatic e faptul că un călugăr clujean a întreţinut relaţii sexuale cu doi gagii. N-aş vrea ca postul ăsta să capete iz de "Libertatea", ar fi urât din partea mea, urrrrrrât.

Ideea e însă aceea că clerul (cacofonia este intenţionată şi am fi putut s-o evităm folosind termenul "eclerul", tot sunt niste graşi cu toţii de parcă ar fi mâncat toată viaţa numai cârnaţi de porc şi eclere), clerul, după cum spuneam, vrea să se implice foarte activ în treburile urbei de pretutindeni, ne dă sfaturi de viaţă, ne spune ce şi cum să facem, ne ţine discursuri depăşite şi cu iz de Evul Mediu, mimează harul divin, conexiunea cu Dumnezeu, mimează tot. Şi mimează prost.

Şi mai face ceva. Îţi pune patrafirul în cap şi te dojeneşte c-ai gândit rău, c-ai făcut aia, c-ai făcut ailaltă (au ei o listă de păcate), c-ai preacurvit, deşi unii dintre reprezentanţii acestei minunate tagme nici n-au apucat să se spele venind de la amante. Iar călugării... Ăia care băgau curve în frumoasa mănăstire bucovineană... No comment. Şi-acu mai apare câte unul prin ziare călărindu-se cu spor cu alţi doi voinici haiduci.

Prieteni, cu proverbiala rigiditate din gândire şi cu oameni ca ăştia vor ei să se implice în politica urbei de pretutindeni? =)))

Deja m-am plictisit. Revin în curând cu lucruri mai de soi decât cu informaţii despre călugări care s-au călugărit pentru că nu le plăcea cartea şi n-aveau nici succes la fete, dar care n-au nicio treabă cu ceea ce fac. Pardon, ei au o treabă. O şi folosesc.

P.S.: Care sunteţi prea preocupaţi să-mi daţi în cap cu ocazia celor postate de mai sus, vă pierdeţi timpul. Sunteţi şi voi nişte îndoctrinaţi de ăia de la mama lor care încă aveţi impresia că de un popă este păcat să te legi şi care citiţi blogul ăsta de pomană.

P.P.S.: Şi poate c-ar trebui să fac cumva să-mi mai selectez cititorii, chiar dacă risc să rămân cu vreo trei, deşi acest fapt la care mă gândesc vine în contradicţie cu faptul că mă tot descopăr prin blogroll-uri (mulţumiri celor care au pus link către blog).

P.P.P.S.: Mulţumiri:

- neamurilor pentru care blogul a devenit mijlocul cel bun şi preferat de a afla ce mai face ruda mai îndepărtată/vărul/nepotul/finul/dracul/lacul, vă anunţ pe această cale că ruda mai îndepărtată/vărul/nepotul/finul/dracul/lacul bea bere (vă surprinde, nu?);

- tuturor celor care citesc blogul fără ca eu să-i cunosc;

- tuturor celor care citesc blogul şi pe care-i cunosc;

- acelor colegi din liceu cărora li se pare că a ţine un blog e o mare realizare (câcat) şi, drept urmare, Andrei, ştiam eu că poţi! (că pot ce, kinky girl? încă n-ai văzut nimic din tot ce pot... ;) ), asta în timp ce pe vremuri nu păream să promit prea multe în ochii lor pentru că nu mă dădeam tare-n clanţă ca alţii sau pentru că-mi selectam şi atunci materiile la care să învăţ, refuzând să tocesc ca un limitat tot ce buchisiseră unii prin manuale;

- mulţumiri celor pe care i-am cunoscut prin intermediul blogului, oameni cu adevărat deosebiţi. Căci, da, am descoperit că blogul e o metodă de socializare prin intermediul căreia poţi pune bazele unor relaţii constructive. Dar nu ăsta a fost scopul blogului. Există, prin urmare, mari şanse ca de prin septembrie să-l închid. Să bată vântu-n el.

6 comentarii:

Maria spunea...

Sa te iei de un popa nu este pacat, cu toate astea sa bagi tot clerul in aceeasi oala e ca si cum as spune ca toti bucovinenii sunt intoleranti bazandu-ma pe cele 30-40 exemple pe care le-am cunoscut.
Dar nu-s, fie si pentru ce 3-4 pe care i-am cunoscut si care nu se grabesc sa aplice repede-repejor etichete.
Despre "voi nişte îndoctrinaţi de ăia de la mama" banuiesc ca nu are sens sa ma mai obosesc sa comentez.
Iar despre cei care voteaza vs cei care nu ... fiecare are dreptul sa voteze, dupa cum fiecare are dreptul sa nu voteze si, tot la fel, fiecare are dreptul sa blameze sau sa critice. E chiar mai usor sa critici cand n-ai facut nimic in nici un sens. N-ai principii de respecta. N-ai facut nici o alegere. Nu sustii pe nimeni. Nu-ti asumi nimic. Stai pe margine si critici.
Or trai degeaba sau nu cei care au votat ma tem ca nu esti matale in masura sa stabilesti.
Stiu ca-s idealista, dar sper ca sunteti putini in cercul tau acolo.

alexandra spunea...

dada, nice to meet u too.
nu mai zic nimic de faza cu preotii.
e prea ca in filmele de pedro almodovar

puisorul cufurit spunea...

Maria: Eu nu sunt Dumnezeu si nu stabilesc nimic, imi exprim doar parerea. Si, da, imi pari a fi idealista. Si nu stiu cati or fi in cercul meu, sunt insa aia care vad ce se petrece in jur, care intuiesc hotia colosala, sistemul putred, si care nu mai vor sa raspunda in niciun fel in mod pozitiv la chemarile politicienilor. Pentru ca, da, a amerge la vot, indiferent pe cine votezi, e un raspuns pozitiv.

Alexandra: Ai dreptate, cea mai mare parte dintre preoti ar trebui ignorata cu maretie. Uite ca nu-mi iese... Poate pe viitor, eforturile mele in a ignora o sa dea roade. Deja obosesc.

Lyna spunea...

sa-l inchizi ? nu se poate :))

Simona spunea...

e hai... si eu ce mai citesc? mai mare pacatul de splendoarea asta de blog... vrand/nevrand ai devenit un "lider de opinie" asa ca... scrie pe blog si da-ne satisfactie! :P :)

miclowan spunea...

de abia astept sa-l inchizi, 3-4 luni am sa scriu posturi in care am sa acuz blogosfera ca te au determinat sa te lasi