marți, 20 mai 2008

Tristeţi provinciale

Sunt convins că fiecare dintre voi cunoaşte zicala "a te uita ca viţelul la poartă nouă".

Primesc ieri de la o prietenă o fotografie, o deschid eu frumuşel şi mă uit la ea.


Şi râd, ha ha, uite ce valenţe are campania electorală pe la ţară, au ajuns ăştia să-şi lipească afişe pe poartă, că de, porţile caselor au devenit panouri publicitare, dar oare primesc bani pentru asta, ce tare, ha ha, dar uite că-mi par a fi doi candidaţi pe aceeaşi poartă, ha ha.

Cu toate acestea, ceva mi se părea ciudat în peisaj. Îmi părea cunoscut. Mă uit eu aşa, văd colţul ăla de casă, văd copacul din curte, văd biserica pe fundal-stânga...

Bueeeeeeeeeeeey, aia e casa mea de la ţară!!!

Am o scuză că n-am recunoscut-o, poarta e nouă. Mă rog, mai nouă decât am dat eu pe-acolo. Şi mă uitam ca viţelul.

Casa e închiriată. Cu toate acestea, mă doare sufletul că portiţa pe care mă suiam eu când eram mititel ca să arunc cu trandafiri în babe crezându-mă "Mascatul în Frac", a ajuns acum panou electoral. Portiţa mea, un a-politic, un om care militează pentru absenteismul la vot, un om care urăşte candidaţii de orice tip, un om care urăşte campania electorală... :((

Viaţa îşi bate joc de mine în acest moment.

Şi tot în acest moment va afla şi mama ceva interesant de pe blogul ăsta, ceva care-o priveşte, nu-l va mai citi aşa, de amorul artei, doar ca să afle ce mai face fi-su prin Bucureşti, dacă se duce sau nu la facultate sau cât de des obişnuieşte să bea din banii trimişi de ea. :)))) Uite, mama, pentru tine. Întreabă-l din curiozitate cât a luat ca să ne transforme portiţa în panou electoral, poate ne punem şi noi pe uşă la Rădăuţi trei afişe cu Frunză şi trei cu Olărean.

Ştiţi glumiţa aia... Mă-sa către fi-su (blogger): "Bine, mamă, dar trebuia eu să aflu de pe blogul tău că tu eşti bolnav?..."

Cică pe undeva prin Vicov şi-a pus un ţăran afişe de-alea pe poartă cu unul dintre candidaţi. A doua zi dimineaţă, afişele, inclusiv poarta, erau unse cu câcat.

Mă doare sufletul. Vă las în fericirea voastră.

7 comentarii:

Simona spunea...

te compatimesc... i-as omora daca ar face asa ceva pe poarta mea!
bea o bere, poate trece supararea

fratausheanca spunea...

Vai, Andrei(nush daca-ti mai spune cineva Andrei), Puisorule, ti-am dat subiect de post :)). Poza nu e reusita d.p.d.v. "artistic", dar e sugestiva pentru ceea ce se intampla la sate cu campania electorala.

Si eu, mergand pe drumul proaspat pietruit din frumosul nostru satuc Fratautii-Noi, radeam ca pe o gramada de porti erau lipite afise cu diferiti candidati la postul de primar al comunei.

Ajung acasa... ce sa vezi? Si pe poarta mea era lipit un afis cu actualul primar si cu Flutur. O intreb pe mama daca i-a dat macar 5 lei pe "chirie". Evident ca NU.
Iar tata, razand, zice ca macar avem pile la primarie(nu se pune ca primarul si tata sunt prieteni foarte buni si ca tata l-a cununat :)) ).

Tre' sa-mi cer scuze daca te-a deprimat fotografia, dar stii ca nu asta a fost intentia.
Stii cine e pe afis :))? E "patronul" de la Moisuc, daca ai baut vreo bere pe acolo. Iti vine sa crezi ca si ala candideaza , pe langa multe alte "personalitati marcante" ale Fratautiului ?:))))

Si "satanistii" te asteapta la o bere "pi shentru" sau la un foc in lunca. ;)

alecs spunea...

mare cacat!

puisorul cufurit spunea...

Simona: Ii omor, don't worry. :))

Fratausheanca: Normal ca-l stiu pe patronul de la Moisuc. Aoleu, ce cauta el pe poarta mea??? Tre sa dea Luci, fi-su, o bere. Musai. WTF???

Zi-le satanistilor ca proxima ocazie cand calc in Bucovina, ma prezint la raport. Pana una-alta, sa mai intoarca si ei vreo cruce dupa cum obisnuiesc sa afirme popii de pe-acolo. Oricum, inca nu si-au facut poze cu schelete ca nefericitii aia din Siret. Tare mi-e ca satanistii nostri nu-si merita renumele. Nu stiam ca e de-ajuns sa ai o pleata ca sa devii celebru. :)))

Ca, daca stiam, imi lasam. :))

Tomata cu scufita spunea...

Oh, there there. Stiu ca nu e amuzant, da' mie imi vine sa rad. pentru ca nu mi se intampla mie.
Foarte fain insa ca mama ta iti citeste blogul. taica-miu iara a luat-o pe aratura cu scandalul pentru stat la computer. :-s

puisorul cufurit spunea...

Tomata: :))))) Mda, imi citeste mama blogul. De aia nu pot sa scriu chiar orice. Desi, dupa cum vezi, nu prea ma feresc de nimic. :))))

Lyna spunea...

:)) ... another great post .