duminică, 18 mai 2008

Să sugem suzeta

Am şi eu nedumeririle mele şi vreau să sondez opinia publică privitoare la un fapt bizar. Poate mă lămureşte cineva şi-mi dă senzaţia că nu ţin blogul ăsta degeaba.

Eram la metrou şi vine aproape de mine o fătucă. Mă uit eu aşa, discret, la ea. Părea interesantă şi plină de calităţi. Şi-o iau de jos în sus. Tra la la, la la la, trecem peste, ajung sus şi ce să văd?

Fătuca sugea o suzetă. O suzetă asortată la bluză. Verde.

Poate vă întrebaţi dacă nu era o acadea. La un moment dat a scos-o din gură şi, NU, nu era o acadea. Era o SU-ZE-TĂ.

Întrebare: e o nouă modă? Care se dezvoltă în paralel cu emo? A fetiţelor sugătoare? De suzete, of course? Sau...?

Help me. Voi reveni.

10 comentarii:

Laura Driha spunea...

Poate era o acadea din aceea sub forma de suzeta. Sau poate domnisoara era doar o "bebelusa" mai bine construita :))) 45 de kile la nastere ! :D

alecs spunea...

e atat de greu sa nu fiu porc in acest comentariu! as vrea sa mi se aprecieze eforturile cand voi spune doar ca da, e o noua moda, stiam despre ea, speram sa nu ia amploare. si, ca fapt divers, nu o practica doar fetele.

Lyna spunea...

aparent da ... si la mine in liceu vad lumea cu sezete in gura pe holuri... tendinta asta ma seaca si pe mine :))) cred ca se simt mai sexy daca sug ceva ... si daca pot sa asorteze "sugatoarea" la haine cu atat mai bine

Arhi spunea...

in suzeta este pusa solutie de heroina. no joking, e adevarat

Pitu spunea...

da, ESTE o noua moda. incredibil dar adevarat. am vazut doar in poze de pe net cu cocalaritze si am citit despre asta, asa ca te venerez ca tu ai avut onoarea de a vedea un exemplar in carne si oase!!! :)) respect!! nu se uita nimeni câsh la ea? sau mai bine zis, EI nu-i venea sa rada? :))) probabil are o fixatie orala. o sa ies si eu cu biberonul... e o fantezie mai veche :D

mihnea spunea...

am cam 15 glume proaste pe care le pot face in momentul asta, dar ma rezum la atat: no comment =))

puisorul cufurit spunea...

Laura Driha: Un bebeloi adica. :))

Alecs: Cum adica nu o practica doar fetele? Adica sunt si baieti sau barbati care umbla pe strada cu suzeta-n gura???????? Cum cu SUZETA???

Lyna: Cum adica umbla elevii de liceu pe holuri cu suzeta-n gura?????????/ :O Clachez psihic.

Arhi: Incepe s aaiba logica. :))) Tnks. :)

Pitu: Nu cred ca-ti doresti sa ma fi vazut cand am dat cu ochii de suzeta. Si pt faza cu biberonul, asteapta si tu moda. :)) Va veni.


Mihnea: Vai, dar nu stii cat m-am abtinut eu cand am scris postul. :))

james crissilv spunea...

cum o suzeta? pe bune? o fi ultima moda. dar moda asta o fi si pentru baieti sau numai pentru fete?
o zi minunata iti doresc

daimon spunea...

dincolo de absurdul situatiei, de unde vine moda asta?

gugle nu ma ajuta.

e trend legat de feminitate? de modernitate? e social? e legat de frumusete? din moment ce e trend, vreau sa-i aflam coordonatele.

altfel, ne lamentam ca niste babe proaste, cum ca "uite maica se duce naibii lumea". nu ca n'ar fi adevarat.

dar asa cum oricarui emo poti sa-i dai doua perechi de palme si o sapa in mana pentru a-l calma, si moda asta are o cheie.

puisorul cufurit spunea...

James: Cic-ar suge si baietii. :))

Daimon: Lumea nu se face praf dintr-o suzeta supta si nici chiar dintr-un milion. :))) Insa mi-e teribil de greu sa aflu coordonatele noii mode, asta cu suzetele. Pe cuvantul meu ca am o multime de treburi de facut. :D Insa daca afli ceva, sunt deschis la informatie. :))