sâmbătă, 17 mai 2008

Mesaj pentru emo

Auziţi, măi los vidanjores, dacă tot mă intoxică mass-media, zi de zi, cu feţele voastre şi frezurile tunse cu drujba, am şi eu un mesaj pentru voi. În caz că nimeriţi ca nişte aiuriţi ce sunteţi pe blogul ăsta în căutare de lucruri abisale.

Eu nu pot şi nici nu vreau să vă înţeleg atâta timp cât sunteţi creaţia unui trend. Nu reuşiţi să mă sensibilizaţi deloc, nici pe mine şi nici pe mulţi alţii. De fapt, pe niciunul dintre prietenii sau amici mei, adică pe noi cei care am fost săriţi de moda asta de rahat care v-a lovit pe voi în creierele voastre lichefiate de ciumpalaci suferinzi de o formă severă de retard mintal.

Arătaţi de parcă aţi fi servit uraniu îmbogăţit în fiecare zi la micul dejun şi mintea voastră se comportă asemenea frezurii. Sunteţi o mare varză. Pentru că asta vreţi. Pentru că asta vi se pare "cool". Pentru că aşa face şi Marinică de la trei, pentru că tumefiata de la info s-a uitat la Georgel care are freza făcută cu flexul şi se comportă ca după un experiment eşuat de-al lui Mengele, pentru că Floricel e popular că s-a tăiat cu lama.

Apropo de lame: nici măcar să vă tăiaţi aşa cum trebuie nu sunteţi în stare. Măi băieţi, dacă vreţi să faceţi o treabă, faceţi-o "klumea" (ca să-nţelegeţi limbajul). Aveţi jugulară, aveţi vene, unii mai aveţi (deşi e greu de crezut) şi coaie. Suferiţi! Acolo băgaţi lama, wtf, ce-i cu joaca asta pe capul vostru?

Vă daţi maeştri în lame dar nici măcar la asta nu sunteţi buni. Vai de neuronul vostru.

Hai sictir, ciumpalacilor.

9 comentarii:

daimon spunea...

tu cu cine te certi?
useless.
si eu am vrut sa scriu pe tema asta, dar m-am razgandit. voiam o analiza a motivelor, psihologica, cu explicatii, tot tacamu'.

but then again, cine citeste astea? in niciun caz oameni care au nevoie sa citeasca.

save those precious energies.

richie spunea...

Puisorul ii "iubeste" tare mult, si chiar ii indeamna sa nu mai astepte. Eu nu sunt asa radical, dar toata mediatizarea asta imi face greata.

"ieri, la Timişoara, o echipă specială formată din 12 ofiţeri care vor monitoriza non-stop liceeni emo. Echipa anti-emo este coordonată chiar de către şeful Poliţiei Timiş. Ofiţerii care vor sta pe urmele 'liceenilor neînţeleşi' provin din toate compartimentele Inspectoratului de Poliţie Timiş"

Andreea spunea...

Esti foarte tare :))

Lulu. spunea...

jignesti uraniul.

puisorul cufurit spunea...

Daimon: Sunt o persoana destul de activa, am de unde risipi energie. :))) Ca este useless, sunt convins. La fel de useless sunt si posturile in care incerc sa conving lumea sa nu mearga la vot. :)) Asta insa nu ma impiedica sa le scriu.

Richie: Aoleu! Pe asta nu mi-as fi imaginat-o... Se pare ca Timisoara este cel mai civilizat oras de pe Pamant daca oamenii aia de se cheama politisti nu au ce face si urmaresc emo... :O :O :O Eu i-as pazi. Sa nu intervina cineva cand se taie cu lama. Ce tara!!!...

Andreea: In ce? :)))) Mersi.

aikisan spunea...

Faci confuzie: ei sunt creatia noastra si nu a unui trend, din pacate.

puisorul cufurit spunea...

Lulu: Intotdeauna va exista cineva sacrificat. Aici e uraniul. :(

Aikisan: Adica? De ce a noastra? Nu prind nuanta.

Simona spunea...

sunt creatia unui trend dar sunt popularizati de noi. sunt bagati prea mult in seama, parerea mea!

ru4_8 spunea...

Sunt convinsa ca nici unul dintre voi nu cunoaste vreun emo.
Ce discutati aici sunt pure supozitoare.