joi, 29 mai 2008

Lămuriri suplimentare

Pentru că am pomenit în postul trecut despre profesorii mei de română şi ca să nu existe nelămuriri, unul dintre cei la care am făcut referire:

- este o ea şi se cheamă Torouţ Adriana (zisă şi Pricope);

- băune de toantă;

- putem spune, fără teama de-a greşi, că dacă i-am lua creierul şi l-am pune într-un cap de cal, ar paşte din asfalt;

- am dubii c-a văzut în viaţa ei un bărbat de mai mult de trei ori, deşi gurile rele spun c-a fost/c-ar fi măritată;

- e de un retard greu de imaginat şi n-ar obţine, fără şpagă, nici măcar un 70 la IQ;

- e cât o vacă de mare şi de proastă;

- aş fi scris postul într-un mod mai subtil, însă ar fi trebuit să fiu tont să o dau în nuanţe, referindu-mă la un animal ierbivor; e ca şi cum unei vaci i-aş recita din Schiller;

- oare cât costă plasarea unui dezastru cultural într-un Colegiu Naţional?

- dacă auziţi, uneori, un răget prin oraş, vă asigur că nu rage amărâtul ăla de leu de la zoo (după cum aţi fi tentaţi să credeţi). Rage Torouţ. Puteţi să mă credeţi pe cuvânt;

- nenoroceşte în continuare copii pe-acolo prin mândrul nostru liceu, pentru că trăim într-o ţară în care şpaga e la putere şi rezolvă tot, îndiferent dacă ofertanta abia ştie să citească;

- dă-mă-n judecată;

- mă scuzaţi, e cu adresă directă, nu băgaţi în seamă postul ăsta.

Un comentariu:

Anonim spunea...

E plin de profesori nenorociti in tot sistemul de invatamant.
Care a fost cea mai mica si cea mai mare nota pe care ai luat-o la romana?